100 Tineri manageri manageri de top - editia 2018
Catalogul 100 Tineri manageri de Top a ajuns anul acesta la a 13-a ediţie, o ediţie cu noroc, aş spune eu, deopotrivă pentru redacţia Business MAGAZIN, care de tot atâţia ani reuşeşte să publice acest proiect editorial, dar şi pentru cei pe care îi prezentăm în 2018.
An de an adunăm, în paginile acestui catalog, 100 de poveşti de succes despre oameni care au reuşit în carieră – fie ei antreprenori sau angajaţi în companii. Catalogul nu prezintă un clasament realizat după criterii, ci reuneşte scurte istorii ale celor care fac performanţă. An de an suntem întrebaţi cum întocmim lista. Şi în 2018, ca şi în anii trecuţi, am reunit aproape 200 de propuneri de tineri, care nu au fost incluşi în ediţiile anterioare ale acestui catalog. Am ales 100 dintre ei, ca în fiecare an – în funcţie de rolul pe care îl au în organizaţii, de rezultatele departamentelor sau ale companiilor pe care le conduc, de planuri, în funcţie de dinamismul firmei sau al peţei, în funcţie de impactul pe care îl au în domeniu, în economie şi chiar în societate.
45 de doamne sau domnişoare şi 55 de domni reuneşte catalogul în acest an, o dovadă în plus că în România nu sunt domenii rezervate unora sau altora, indiferent că este vorba de IT, energie, motoare sau cosmetice. Cinci dintre tinerii pe care îi prezentăm anul acesta au până în 30 de ani, ceea ce denotă, încă o dată, că nu există o vârstă anume pentru succes; ei sunt şi aceia care s-au născut în capitalism, care nu cunosc un alt sistem.
Pentru prima dată, anul acesta, în catalog apar şi manageri cu funcţii sau domenii care până nu de mult nu numai că nu existau, dar nici măcar nu aveam cum să ghicim că vor apărea. Digital manager este un exemplu.
Una peste alta, cifrele, deciziile, rezultatele tinerilor prezentaţi anul acesta şi ale firmelor pe care le conduc vorbesc aceeaşi limbă: a performanţei, a câştigătorilor într-o economie a concurenţei.
Cu totul, am strâns, în 13 ani, 1.300 de poveşti despre oameni care cresc companii, branduri, idei, schimbă mentalităţi, sisteme şi inovează. Ei dezvăluie nu numai cum au reuşit, ci şi cum au învăţat, ce i-a ajutat, ce şi cine i-a inspirat, care sunt pericolele şi dificultăţile cu care s-au confruntat de-a lungul timpului. Astfel, cataloagele noastre sunt nu numai culegeri de poveşti, ci veritabile manuale de management, cu exemple de situaţii, decizii, studii de caz, cu oameni cât se poate de reali.
Mulţi dintre cei pe care i-am prezentat în paginile cataloagelor au continuat să se dezvolte, şi-au continuat traiectoria ascendentă pe care mizaserăm deopotrivă noi, dar şi companiile pentru care lucrau atunci când i-am inclus în ediţiile anterioare. Mulţi sunt şefi de companii – unii în ţară, alţii peste hotare. Despre alţii nu mai ştim mare lucru şi asta este, cumva, firesc. Era cu desăvârşire imposibil ca toţi cei 1.200 de tineri prezentaţi anterior să ajungă şefi de corporaţii sau de bănci. Pentru cei mai mulţi dintre ei, discuţiile cu presa nici măcar nu sunt o cutumă frecventă, ba dimpotrivă. Nu sunt (toţi) imaginea firmelor pentru care lucrează. Dacă nu se află sub lumina reflectoarelor, nu înseamnă că treaba lor este mai puţin importantă.
Dar toţi cei prezentaţi de-a lungul anilor în paginile catalogului sunt câştigători, în mediul de afaceri privat, unde performanţa este principalul motor de creştere – pentru businessuri, mărci, idei, cariere.
Ioana Mihai-Andrei,
Redactor-Sef Business Magazin
Ediţiile print sunt valabile în limita stocului disponibil. În cazul în care stocul se epuizează va fi livrată ediţia electronică.
Comandă catalogul mai jos la pretul de 100 de lei, TVA inclus.
Ediţiile print se livrează doar pe teritoriul României. În afara ţării puteţi comanda doar în format digital. Pentru abonamente ZF, vă rugăm contactaţi-ne la adresa de e-mail claudia.mirt@m.ro.
Urmărește Business Magazin