Presa scrisa ajunge in era 3D
”Va fi un capital urias de imagine pe care ProSport si Gazeta Sporturilor il vor castiga pentru ca au fost primii care au implementat aceasta inovatie tehnologica”, apreciaza Bogdan Prajisteanu, managing director in cadrul agentiei de media buying Mediaedge:cia.
De acest capital de imagine sunt constienti nu doar publicitarii, ci si cititorii care in ziua lansarii celor doua cotidiane in varianta 3D au cumparat toate exemplarele puse la vanzare, aproximativ 60.000 de copii fiecare. "Aceasta editie 3D a ProSport s-a vandut foarte bine, pe baza rezultatelor pe care le avem din sondajele la chioscuri. Pentru noi, acest proiect a fost o reusita si din punctul de vedere al imaginii, si din punct de vedere comercial", spune Cosmina Noaghea, directorul de publishing al Publimedia.
Chiar daca tiparirea unor editii 3D este destul de costisitoare, iar profitul nu se va simti imediat, atat publisherii, cat si publicitarii spun ca aceasta inovatie reprezinta o reala oportunitate pentru publicatiile tiparite, in special pentru cele care au un format usor adaptabil unei prezentari 3D, precum ziarele de sport, revistele de stiinta sau cele de IT&C. Astfel, este foarte probabil ca pe termen mediu sa fie atrase investitii consistente in publicitate pentru aceste ziare. De fapt, este pentru prima oara in ultimul an si jumatate cand publicitarii se uita din nou cu interes crescut catre presa scrisa. "Sunt multi clienti si mai ales din zona celor care investesc masiv in publicitate care vor sa fie asociati cu publicatii care adopta cel mai inalt nivel de tehnologie. In special cei din telecom, banci si auto vor investi in publicatiile 3D", mai spune Prajisteanu.
Si pentru Catalin Tolontan, redactor sef la Gazeta Sporturilor, tot capitalul de imagine pe care aceasta miscare l-a adus celor doua publicatii reprezinta cel mai important avantaj. "Cred ca marele beneficiu este acela ca s-a vorbit pozitiv despre ziare. Iar avantajul publicitarilor este acela ca oamenii le-au citit, privit si rasucit machetele. Nu-mi amintesc ultima reclama pe net despre care sa se fi vorbit atat si sunt un adept al digitalului", spune Tolontan.
ProSport va avea o noua editie 3D pe 12 iulie, in care va prezenta cele mai bune fotografii de la campionatul Mondial din Africa de Sud si un afis 3D cu programul campionatului intern din Romania.
"Pana atunci, am transmis cititorilor in prima editie 3D sa pastreze ochelarii pentru ca in perioada urmatoare ProSport va avea cel putin o pagina 3D pe zi", mai spune Cosmina Noaghea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro