Site-urile de continut atrag in jur de 90% din publicitatea online
Bogdan Prajisteanu,Mediaedge: Blourile, au foarte putin din bugetele de promovare ale companiilor
"Site-urile de continut au atras in jur de 90% din aceste sume", calculeaza Bogdan Prajisteanu, directorul Mediaedge: cia. Blogurile, in schimb, implica doar cateva procente din bugetele
de promovare ale companiilor, dar o zona care castiga din ce in ce mai mult teren o reprezinta retelele sociale, care atrag deocamdata mai putin de 10% din investitiile in publicitate online, in forma unor proiecte personalizate, dupa cum apreciaza Bogdana Butnar, managing director in cadrul agentiei MRM Worldwide Romania, parte a McCann Erickson.
Citeste mai multe pe www.businessmagazin.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro