(P) Soluţiile software de salarizare, între preţ şi costul real

"Ïnainte de criza financiară, cel mai important criteriu de alegere a furnizorului de soluţii software de salarizare era timpul necesar implementării acestor soluţii în cadrul companiilor. Odată cu reducerea bugetelor, factorul timp şi-a pierdut din importanţă în detrimentul preţului scăzut", spune Marius Vilău, Consulting Manager UCMS Group Romania (foto).
Însă preţul unei soluţii software nu este egal cu costul ei. De cele mai multe ori, un preţ scăzut ascunde costuri ce pot multiplica preţul iniţial al proiectului. Pentru a înţelege costul real al unei aplicaţii software, pe lângă preţul oferit, companiile trebuie să fie atente şi la: costul proiectului de implementare, costul serviciilor de mentenanţă, costul serviciilor de suport tehnic şi costul unor posibile dezvoltări ulterioare.
"Soluţiile software trebuie privite ca un ansamblu format din produsul în sine, implementarea lui corectă şi suportul oferit pe parcursul utilizării acestuia, de aceea preţul pentru fiecare dintre aceste componente trebuie să fie clar stabilit prin contract", completează specialistul UCMS Group Romania.
Pachete speciale de implementare, pentru reducerea costului
Chiar dacă nu sunt costuri materiale, timpul şi resursele umane investite în implementarea soluţiilor software trebuie luate în considerare de companii atunci când optează pentru un anumit furnizor.
Cu cât proiectul de implementare se întinde pe o durată mai lungă, cu atât va fi mai mare efortul depus de beneficiar. Pentru a reduce aceste costuri, UCMS Group Romania a conceput pachete speciale de implementare, în funcţie de nevoile fiecărei companii. Astfel, un proiect de implementare cu o complexitate redusă poate fi realizat în 6-8 zile, cu o durată efectivă de pregătire cuprinsă între 3 şi 6 săptămâni.
Suport tehnic inclus în preţul total al soluţiilor software
Exista companii care taxează serviciile de suport tehnic în funcţie de durata acestora. Din dorinţa de a oferi un preţ transparent, fără costuri ascunse, suportul tehnic al soluţiilor software UCMS Group Romania este inclus în preţul total, indiferent de durata efectivă a convorbirilor telefonice.
Prin intermediul serviciilor de suport tehnic, companiile se pot asigura că aplicaţiile sunt folosite în mod corect şi la capacitate maximă.
"Recomandarea UCMS Group Romania este ca atunci când o companie achiziţionează o nouă soluţie, să ceară furnizorului un proiect pilot prin care să se asigure că funcţionalităţile prezentate au o acoperire reală", este de părere Daniel Militaru, Sales Manager UCMS Group Romania.
Cumpără pe baza costului, nu a preţului!
Spune-ne cu ce probleme te confrunţi în materie de salarizare şi administrare de personal şi poţi obţine consultanţă gratuită în alegerea soluţiei software potrivite. Contactează-ne la 0730 252 875 sau la sales.ro@ucmsgroup.com
Mai multe despre soluţiile software UCMS pentru salarizare şi administrare de personal poţi citi aici.