Aplicaţia care le-a adus restaurantelor din Transilvania peste 13 milioane de euro vine în Bucureşti
hipMenu, jucător de top pe piaţa comenzilor online de mâncare din Transilvania,îşi lansează afacerile şi în Bucureşti. De când a fost lansată în România, aplicaţia a generat peste 13 milioane de euro restaurantelor partenere.
„Funcţia de comandă în grup face foarte uşoară coordonarea comenzilor mai mari, care poate include plata separată online a selecţiilor. Etichetele personalizate care însoţesc fiecare comandă ajută la distribuirea pachetelor între colegi şi reduc erorile umane care intervin la trimiterea comenzii de către restaurante. Momentan doar bucureştenii din sectorul 1 şi 2 pot beneficia de livrări prin aplicaţie, urmând să ne extindem treptat pentru că nu vrem să facem rabat la calitate ”, declară Ciprian Costa, Chief Technology Officer, Cloud Treats Romania.
În doar 2 săptămâni de la lansarea silenţioasă în Bucureşti, proprietarii de restaurante locale spun că valoarea unei comenzi este deja de cel puţin 3 ori mai mare decât până acum.
„Vedem un uriaş potenţial de câştig în zona prânzurilor din sectorul corporate. Datorită acestui sistem de comenzi de grup, în loc de 2 porţii per adresă de livrare, am ajuns să ducem 8 porţii în medie, ceea ce nu doar reduce costurile, ci şi eficientizează timpul de livrare”, declară Valentin Piescu, manager operaţional al restaurantului Pizzicato.
Recent, hipMenu şi-a îmbunătăţit aplicaţia pentru a oferi traducerea meniurilor în peste 15 limbi străine. Conform reprezentanţilor companiei, cele mai utilizate traduceri sunt în engleză, franceză, germană, maghiară, italiană, spaniolă sau greacă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro