Creşterea preţurilor îi revoltă şi pe bogaţi. Unele branduri de lux au început să ofere discounturi pentru a nu pierde clienţi. „Această situaţie nu mai funcţionează, chiar şi clienţii foarte bogaţi sunt supăraţi”
Creşterea preţurilor la articolele de lux i-a dezamăgit pe unii clienţi, acestând lucru forţând o schimbare în politica de preţ a companiilor, scrie Bloomberg.
„Această situaţie nu mai funcţionează, chiar şi clienţii foarte bogaţi sunt supăraţi”, a explicat Claudia D’Arpizio, partner la Bain.
Marii jucători din industrie îşi vor ajusta strategiile de preţ şi se vor concentra din nou pe produsele mai accesebile, prezice analistul Bain.
Chanel a făcut vâlvă la începutul acestui an când a crescut preţul la geanta sa clasică dincolo de pragul psihologic de 10.000 de euro.
Compania din această rareori îşi reudc preţuri. Acesta este însă cazul Yves Saint Laurent care a anunţat discounturi la unele genţi, anticipând greşit preţul pe care clienţii au fost dispuşi să-l plătească.
Bain prognozează ca piaţa bunurilor de lux să stagneze în 2024 sau să înregistreze o creştere de maxim 4%, în cel mai profitabil şcenariu. În 2023 piaţa a crescut cu 8%, iar în 2022 cu 13%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
-
A murit actrița Ileana Stana Ionescu
GANDUL.RO
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro