După 13 ani în corporaţie a renunţat la job şi a început o afacere cu 250 de euro, iar acum are vânzări de 200.000 de euro

Postat la 12 aprilie 2016 24628 afişări

După 13 ani în corporaţie a renunţat la job şi a început o afacere cu 250 de euro, iar acum are vânzări de 200.000 de euro

Brandul de îmbrăcăminte Girls Fashion Boutique  - by Luiza Willems estimează  vânzări de 200.000 de euro în 2016, acesta fiind al doilea  an de activitate al companiei pe piaţa din România, potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii companiei. Afacerea Girls Fashion Boutique a fost lansată în 2014, cu o investiţie  iniţială de numai 250 de euro şi produce seturi de îmbrăcăminte pentru mame şi fiicele lor.

Afacerea s-a dezvoltat pe Facebook, ca principal canal de promovare şi vânzare.  Anul acesta, compania  a semnat un protocol de colaborare cu Hypermarketurile Cora, introducând o parte dintre modelele Girls Fashion Boutique în nouă din cele 10 magazine ale  reţelei. 

Strategia de dezvoltare a companiei include atât exploatarea unor noi canale de vânzare, precum şi crearea unor noi colecţii mamă-fiu, tată-fiu, femei însărcinate. “Am lucrat 13 ani în corporate, în agenţii de publicitate şi în corporaţii de top, dar în 2014 a venit timpul să încep altceva. Experienţa în publicitate şi în trade marketing m-a ajutat să concep brandul, strategia de vânzări, promovarea şi dezvoltarea. Am absolvit, de asemenea, o şcoală de design. Eu nu sunt numai antreprenorul din spatele Girls Fashion Boutique, ci şi designerul tuturor modelelor. Cele care mă inspiră în fiecare zi sunt fetiţele mele, Anna Sophie şi Eva Nicole, care apar mereu în fotografii alături de mine,“ spune Luiza Willems, creatoarea brandului Girls Fashion Boutique.

Compania produce exclusiv în România, având mai multe colaborări cu fabrici şi ateliere de croitorie din ţară. Produsele Girls Fashion Boutique acoperă toate anotipurile, pe segmentele casual şi îmbrăcăminte pentru ocazii speciale. La finalul anului 2015, Girls Fashion Boutique şi-a deschis propriul atelier de croitorie unde produce haine pe comandă.

“Consumatorul român caută din ce în ce mai mult produse fabricate în România şi este dispus să plătească mai mult pentru  haine diferite, chiar unice. Cred cu tărie ca pe piaţă este loc pentru mai mulţi producători locali,“ adaugă Luiza Willems.

În atelierul Girls Fashion Boutique lucrează în prezent 3 persoane, însă Luiza Willems spune că personalul se va dubla până la sfârşitul anului. Compania plănuieşte să-şi deschidă propria fabrică în maximum doi ani. Mai devreme însă, Girls Fashion Boutique va începe să exporte, fondatoarea brandului fiind deja în discuţii avansate cu români din dispora care doresc să-şi deschidă propriile magazine cu hainele Girls Fashion Boutique.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/dupa-13-ani-in-corporatie-a-renuntat-la-job-si-a-inceput-o-afacere-cu-250-de-euro-iar-acum-are-vanzari-de-200-000-de-euro-15238912
15238912
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.