Licitaţia pentru vânzarea publicităţii Radioului Public: ofertele pot fi depuse până pe 25 septembrie
Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a demarat efectiv licitaţia pentru atribuirea contractului de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor de radio din portofoliul său, ofertele putând fi depuse până pe 25 septembrie.
Licitaţia a fost demarată după ce Consiliul de Administraţie al Radioului Public a aprobat, printr-o hotărâre, iniţierea procedurii de achiziţie în vederea cumpărării unor servicii de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar SRR, prin reprezentare media, pentru perioada 1 ianuarie 2015 - 31 decembrie 2016, după cum agenţia MEDIAFAX a relatat pe 6 august.
Potrivit unui anunţ publicat pe site-ul e-licitatie.ro, termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare la licitaţia deschisă organizată de SRR este 25 septembrie, ora 10.00. Ofertele vor fi deschise în aceeaşi zi, de la ora 12.00, la sediul din Bucureşti al Societăţii Române de Radiodifuziune.
Potrivit caietului de sarcini al licitaţiei, această procedură vizează "identificarea şi stabilirea celui mai bun şi profesionist partener în domeniul gestionării şi vânzării spaţiului publicitar, care să asigure SRR venituri cât mai mari din publicitate". Această activitate se va desfăşura pe parcursul a doi ani, în urma încheierii unui acord-cadru şi ulterior a două contracte subsecvente anuale.
Spaţiul publicitar al SRR oferit spre gestionare şi vânzare este de maximum 8 minute/oră, aferent fiecăruia dintre posturile Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor, Radio România 3 Net "Florin Pittiş" şi Radio România Regional, în funcţie de specificul şi grila de programe a fiecărui post.
SRR are în vedere ca, prin achiziţia acestor servicii, operatorul economic declarat câştigător să încheie contracte cu clienţi, în numele şi pe seama Radioului Public, pentru un venit minim garantat anual de 3.150.000 de lei fără TVA (circa 700.000 de euro fără TVA), respectiv 6.300.000 de lei fără TVA (circa 1.400.000 de euro fără TVA), pe 2 ani.
La evaluarea ofertelor, comisia de evaluare va avea în vedere preţul cel mai scăzut care rezultă din aplicarea celui mai mic comision ofertat la un venit de 9.000.000 de lei, echivalentul a 2.000.000 de euro (exclusiv TVA), pentru 24 luni, respectiv 4.500.000 de lei, echivalentul a 1.000.000 de euro/an (exclusiv TVA).
Începând din anul în 2012, regia Best Advertising & Consult SRL se ocupă şi de vânzarea spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul Societăţii Române de Radiodifuziune.
Valabilitatea contractului de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar al SRR încheiat cu SC Best Advertising & Consult SRL a încetat pe 8 mai 2014.
În aprilie 2014, Radioul Public a iniţiat procedura de achiziţie de la regia Best Advertising & Consult SRL a unor servicii de vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul său, în perioada 8 mai - 31 decembrie, valoarea contractului fiind de 29.400 de euro (exclusiv TVA).
În 2013, SRR a avut venituri din publicitate de 3,6 milioane lei, potrivit raportului de activitate pe anul trecut al Radioului Public.
Societatea Română de Radiodifuziune deţine în prezent posturile Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio Bucureşti, peste 10 staţii regionale şi locale şi Radio Chişinău. Acestora li se adaugă postul online pentru copii Radio Junior şi agenţia de presă Rador.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană