România a înregistrat în aprilie cea mai puternică scădere a volumului vânzărilor de retail
România a consemnat în aprilie, comparativ cu martie, cea mai puternică scădere a volumului vânzărior de retail din UE, de 3,2%, în timp ce la nivelul celor 28 de state comunitare a fost înregistrat un avans de 0,6%.
Scăderi semnificative, dar mai reduse decât România, au fost raportate de Malta, cu 2,6%, precum şi de Germania şi Portugalia, ambele cu 0,9%, se arată într-un comunicat al Eurostat, biroul de statistică al Comisiei Europene.
Cele mai mari creşteri au fost înregistrate în această perioadă de Letonia, cu 2,5%, Marea Britanie, cu 2,1%, Estonia, Franţa şi Slovenia, toate trei cu 1,4%.
În zona zona euro, formată din 18 state membre UE, comerţul cu amănuntul a crescut în aprilie, faţă de martie, cu 0,4%.
Raportat la aceeaşi lună a anului trecut, volumul vânzărilor de retail a crescut în aprilie cu 3,4% în UE şi cu 2,4% în zona euro.
În România, creşterea s-a situat în acest interval la 4,6%, în timp ce singura ţară care a raportat scădere este Portugalia, cu 0,4%.
Cele mai puternice rate de creştere au fost consemnate în Letonia, cu 10,5%, Estonia, cu 9,3%, Marea Britanie, cu 8,4%, şi Lituania, cu 8%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană