România, printre puţinele pieţe auto din UE în scădere în aprilie. Dacia, cel mai puternic avans
România a înregistrat în aprilie a doua mare scădere, de 5,9%, la 4.932 maşini, a înmatriculărilor de autoturisme noi din UE, unde majoritatea ţărilor au raportat creşteri, în timp ce Dacia a avut din nou cel mai rapid avans dintre mărcile cu volum ridicat de vânzări, de 34,6%, la 33.388 unităţi.
Cererea pentru autoturisme noi a crescut la nivel european pentru a opta lună consecutiv în aprilie, cu un avans al vânzărilor de 4,6%, la 1,09 milioane de maşini, arată datele publicate vineri de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
Alături de România, doar alte patru ţări din cele 28 de state membre UE au consemnat scăderi în luna aprilie. Cel mai vizibil recul a avut loc în Olanda, de 6,3%, urmată de România, cu 5,9%, Finlanda, cu 5,6%, Austria, cu 5,1%, şi Germania, cu 3,6%.
În martie, piaţa auto din România a înregistrat a treia creştere din UE, de 37,7%, la aproape 4.600 automobile.
Portugalia a raportat cea mai mare rată de creştere a vânzărilor în aprilie, de 53%, la 12.314 maşini, urmată de Lituania, cu 36%, la 1.418 unităţi.
Germania a fost singura dintre marile pieţe auto din UE în scădere. Toate celelalte pieţe europene mari au contribuit la expansiunea vânzărilor la nivelul UE. Astfel, Spania a consemnat un avans de 28,7%, Marea Britanie a crescut cu 8,2%, Franţa cu 5,8%, iar Italia cu 1,9%.
În primele patru luni, piaţa auto din România se află în urcare cu 10,9%, la 18.277 unităţi, uşor peste rata de creştere a UE, de 7,4%, la 4,34 milioane de unităţi.
Dacia a consemnat în aprilie, din nou, cea mai puternică rată de creştere dintre mărcile cu volum ridicat al vânzărilor din UE.
Avansul Dacia, de 34,6%, a fost depăşit în aprilie doar de Jepp, în urcare cu 51%, la 2.420 de maşini, şi Lexus, cu o creştere de 38,6%, la 1.964 autoturisme.
Grupul francez Renault, care deţine marca Dacia, a înregistrat o creştere a vânzărilor de 16,1% în aprilie, la 107.651 maşini. Renault este al treilea mare producător auto din Europa.
Cel mai mare producător auto european, grupul german Volkswagen, a obţinut o creştere de 4,4%, la 287.962 maşini, în timp ce PSA Peugeot Citroen, pe locul al doilea, a avansat cu 5,2%, la 122.265 unităţi.
În primele patru luni ale anului, înmatriculările Dacia a avut, de asemenea, cea mai rapidă creştere în rândul mărcilor pe piaţa UE, de 40,4%, la 123.954 unităţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană