Sole Luxury Boutique începe Black Friday pe 20 noiembrie şi ţinteşte vânzări de 1 milion de euro
Sole Luxury Boutique, retailer de produse fashion şi de înfrumuseţare, anunţă lansarea unei campanii de Black Friday, atât în magazinul online, cât şi în locaţiile offline, pentru care a pregătit stocuri în valoare de peste 1 milion de euro şi reduceri de până la 50%.
Astfel, în perioada 20-22 noiembrie, vizitatorii site-ului SoleShop, precum şi ai magazinelor fizice din Bucureşti, Cluj-Napoca, Baia-Mare şi Nurnberg (Germania) se vor putea bucura de reduceri de până la 50% la mii de produse de lux, precum genţi, parfumuri, cosmetice, accesorii fashion şi ceasuri semnate de branduri renumite, precum Bvlgari, Dolce&Gabbana, Calvin Klein, Guess, Frends, Kenzo, Cartier, Ralph Lauren, Prada, Armani sau Tom Ford.
„Este pentru prima dată, de la lansarea magazinului online, când participăm la Black Friday cu peste 20.000 produse în stoc şi, cunoscându-ne clientela, mizăm în mod special pe gamele de parfumuri şi cosmetice”, a declarat Angela Ţiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a Sole.
Printre produsele ce se vor afla în promoţie se numără şi cel mai scump model din oferta retailer-ului, o geantă tip trapez de la Celine, al cărei preţ, în mod normal, depăşeşte 12.900 lei.
Solevizează 10.000 mii de clienţi, iar pentru prima ediţie de Black Friday, Sole Luxury Boutique mizează pe creşterea numărului de clienţi din perioada campaniei cu până la 500% şi anticipează un trafic de 10 ori mai mare pe durata weekend-ului, comparativ cu alte perioade din an.
De asemenea, în perioada campaniei, transportul va fi gratuit indiferent de valoarea comenzii, iar clienţii care plătesc online, cu cardul, vor avea prioritate la livrarea produselor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro