Calea Victoriei redevine stralucitoare
Vechea si eterna artera de shopping a Romaniei incepe sa isi recapete stralucirea dupa ce in ultimii doi ani a suferit o lovitura de imagine.
Pe 21 noiembrie 2010, magazinul Emporio Armani va deschide usile pentru clientii, fideli sau noi, ai brandului, dar si pentru curiosi. Brandul este adus pe piata locala de Alsa Fashion Group, companie care mai detine franciza si pentru Ermenegildo Zegna, Max Mara, Pal Zileri, Marella si Coccinelle, fiind cel mai important retailer pe piata de lux din Romania.
Armani nu este la prima experienta pe piata romaneasca. Pe Calea Victoriei a functionat pana in 2008 magazinul de mobila Phylosophy Design, cunoscut ca reprezentanta Armani Casa pe piata romaneasca. Prin magazinul Phylosophy, oficialii Armani adusesera pe piata romaneasca intregul stil de viata gandit de designerul italian care a inceput sa produca de peste zece ani tacamuri, pleduri, farfurii, pahare sau fete de masa pentru clientii sai.
Acum, fostul spatiu de 280 de metri patrati al magazinului de mobila Phylosophy Design este ocupat tot de Armani, dar sub forma unui magazin de imbracaminte, inaugurat de Alsa in urma unei investitii de 1,2 milioane de euro. "Ne-a luat mult sa semnam pentru ca totul a fost gandit destul de conservator", spune Daniel Rosner, managerul Alsa Boutiques, care a aplicat pentru franciza Armani simultan cu aproximativ zece alte companii romanesti.
2009 a fost un an agitat pe Calea Victoriei. Companiile au intrat in silentio stampa, iar cumparatorii incepeau sa se lase asteptati. Trecatorii nu faceau mai mult decat sa arunce o privire catre vitrinele frumos amenajate ca parte a plimbarii lor prin centrul vechi al orasului. Pentru unele nume mari acesta a fost inceputul sfarsitului. La inceput a fost Escada. Apoi au urmat La Perla, Versace Jeans Couture si Hugo Boss. Anul acesta au urmat Alb si Negru si Mariela Burani.
In aceste conditii, 2010 se vedea in culori destul de sumbre: cu toate acestea, cam zece noi magazine s-au deschis in ultimele luni pe artera de shopping: un alt Hugo Boss, Belstaff, Helvetansa, Maison Haute Horlogerie, Frey Ville, Micri Gold, Cellini si Ferrari Store. Surse din piata vorbesc si despre venirea Gucci si Prada, insa in cazul acestora informatiile au ramas deocamdata la statutul de zvon.
De ce intra insa aceste companii in Romania acum? Sa fie o mutare strategica sau o pozitionare din timp pentru vremurile mai bune? "Credem in puterea brand equity-ul Armani, in faptul ca plaja larga de produse incluse in linia Emporio Armani este atractiva atat pentru clientul de lux aspirational, cat si pentru un client versat, cu preferinte clar definite. De asemenea, caracteristicile stilistice ale colectiei permit sa targetam un segment demografic amplu atat ca varsta, cat si ca pozitionare sociala", explica Daniel Rosner, care se arata optimist, desi anul acesta a fost nevoit sa traga obloanele magazinului Mariella Burani, "ca o concluzie naturala a intrarii grupului Burani in insolventa la nivel international".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro