Sfaturi pentru mine tânăr. Dan Şucu, Mobexpert: De câte ori am urmărit nevoia clientului, clientul s-a întors la mine

Autor: Iuliana Roibu Postat la 23 februarie 2015 2330 afişări

"Mi-aş da un sigur sfat, pe care îl consider cel mai important dintre toate: urmăreşte nevoia clientului. Oferă-i ce are nevoie, atunci când are nevoie şi cum are nevoie. Construieşte o organizaţie care să fie condusă de această credinţă. Indiferent ce probleme crezi că ai, problema lui e prima", spune Dan Şucu, fondator al Mobexpert.

Sfaturi pentru mine tânăr. Dan Şucu, Mobexpert: De câte ori am urmărit nevoia clientului, clientul s-a întors la mine

De câte ori am urmărit nevoia clientului, clientul s-a întors la mine. Am pierdut de fiecare dată când am permis altor lucruri să mă deturneze: probleme de fabrică sau de producţie, probleme administrative, de organizare internă. Pare simplu şi firesc, dar nu e niciodată aşa. Mai ales atunci când firmele trec prin momente complicate, fie la început, fie când cresc accelerat, fie când nu mai cresc, fie când încep să aibă probleme, priorităţile ajung adesea să fie altele, pentru lungi perioade de timp.

Am făcut eu însumi astfel de greşeli şi am suportat consecinţele şi pierderea. Nu e simplu şi pentru că uneori ne lăsăm înşelaţi de ceea ce credem că are nevoie. După părerea mea, înţelegi cel mai bine care îi este nevoia atunci când petreci timp cu clientul, când ai o experienţă directă cu el, zi de zi.

Urmărește Business Magazin

/cover-story/sfaturi-pentru-mine-tanar-dan-sucu-mobexpert-de-cate-ori-am-urmarit-nevoia-clientului-clientul-s-a-intors-la-mine-13875375
13875375
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.