1.800 antreprenori români din marketplace-ul eMAG participă în campania de Black Friday a eMAG din Bulgaria şi Ungaria cu 2 mil. de oferte. „Comercianţii români sunt pregătiţi cu oferte pentru a răspunde oricăror nevoi ale clienţilor din cele două ţări”
Aproximativ 1.800 antreprenori români care vând online pe platforma eMAG Marketplace participă în cadrul campaniei eMAG de Black Friday din Bulgaria şi Ungaria, după ce în urmă cu o săptămână şi-au expus ofertele şi reducerile pentru publicul şi consumatorii din România, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. Antreprenorii români se adresează astfel unui public de peste 16,5 milioane de locuitori în cele două ţări.
„Comercianţii români din Marketplace au deja experienţa unui Black Friday record şi sunt pregătiţi cu oferte foarte bune pentru a răspunde oricăror nevoi ale clienţilor din Ungaria şi Bulgaria, pe care aceştia le-au aşteptat şi pentru care mulţi au economisit un an întreg pentru a putea ajunge la cele mai mari reduceri din an. La fel ca în România, şapte din zece oferte sunt la cel mai mic preţ din 2023”, a spus Stejara Pircan, Senior VP eMAG.
Comercianţii români au adus de Black Friday în cele două ţări 2 milioane de oferte, cu 67% mai multe faţă de anul trecut, au mai transmis reprezentanţii eMAG.
„Cu ajutorul programului Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border lansat anul acesta, sellerii pot livra produsele direct din depozitul din România, în Ungaria şi Bulgaria, la aceleaşi costuri. Peste 40% dintre ofertele incluse în programul FBE care au participat în Black Friday în România vor participa atât în Ungaria cât şi în Bulgaria. FBE este un serviciu integrat prin care eMAG preia întreaga logistică de la recepţie, depozitare, picking, împachetare, livrare, relaţii cu clienţii sau retur, dând astfel sellerilor posibilitatea de a se concentra asupra creşterii business-ului.”
În România, ediţia a 13-a a Black Friday a bătut toate recordurile, vineri, pe 10 noiembrie. Românii au comandat 2,8 milioane de produse de Black Friday, cu 26% mai mult decât anul trecut, iar vânzările au atins o valoare de 731 de milioane de lei, cu 87 milioane de lei mai mult faţă de ediţia precedentă. La nivel naţional, în urma investiţiilor pe care eMAG le-a făcut în tehnologie şi în programe care să susţină dezvoltarea ecosistemului regional de ecommerce, vânzările celor 53.000 de antreprenori activi pe Marketplace-ul eMAG au crescut cu 14% în primele luni ale anului faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Totodată, oferta de produse listate de ei în această perioadă a crescut cu 31% faţă anul trecut, contribuind astfel la cele peste 20 milioane de articole disponibile pe platforma eMAG în regiune.
În Ungaria, eMAG a inaugurat recent cel de-al treilea depozit al său, situat la Dunaharaszti, lângă Budapesta în urma unei investiţii în valoare de 100 de milioane de euro, au mai spus reprezentanţii companiei. În ambele ţări, clienţii eMAG beneficiază de servicii flexibile de livrare la easybox, care în Ungaria a ajuns la 700 de unităţi, iar în Bulgaria la 327.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro