100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA: Dragoş Petrescu, City Grill Restaurants
„Reputaţia unui manager în business contează mult: este dată de suma deciziilor – vizibile în rezultatele publice – pe care le ia în timpul carierei lui şi reprezintă măsura calităţii şi eticii acestor decizii”, descrie Dragoş Petrescu, fondatorul şi preşedintele grupului City Grill Restaurants, importanţa reputaţiei în business.
Dragoş Petrescu ocupă poziţia a 13-a în anuarul 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA, ediţia 2017. El este de părere că în cazul unui lider, cea mai importantă calitate este să poată coagula lângă el manageri mai performanţi profesional decât chiar propria expertiză: „Să-i crească ca viitori lideri în acest proces şi să le câştige respectul şi adeziunea faţă de obiectivele lui”.
Pe de altă parte, observă că un comportament care poate deraia un parcurs profesional ascendent este cel creat de ego - „Acel moment în care managerul se supraestimează şi doreşte să acumuleze mai mult decât să dăruiască, iar aici ne referim la întreaga paletă de aspecte: faimă – recunoaştere, cunoştinţe – know-how, capital - influenţă etc.” Petrescu a observat că greşeala pe care liderii din România o fac cel mai des constă în supraestimarea propriei persoane şi, implicit, în rabatul de la principiile etice de business.
Dragoş Petrescu a pus bazele grupului City Grill Restaurants în 2004, iar de atunci a continuat să se dezvolte cu branduri proprii create de la zero sau cu mărci cu istorie preluate în administrare. Grupul City Grill este format din brandurile Trattoria Buongiorno, City Grill, două City Cafe, dar şi unităţi aflate în administrare (două berării Hanu’ Berarilor şi restaurantele Caru’ cu Bere şi Hanul lui Manuc).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro