100 Tineri manageri de top. Bosko Popeskov, Coca-Cola România
Business Operations Manager, Coca-Cola România, 39 de ani
Cifră de afaceri (2022)*: >68,4 mil. lei
Profit net*: >19,7 mil. lei
Număr mediu de angajaţi*: 36
Bosko Popeskov s-a alăturat echipei Coca-Cola România în 2019, în calitate de commercial strategy manager. În 2021 a preluat poziţia de business operations manager, lucrând pentru identificarea de noi oportunităţi pentru dezvoltarea constantă a businessului. Anterior colaborării cu Coca-Cola, el a lucrat în Procter & Gamble, având peste 10 ani de experienţă în zona de strategie şi insights.
O VIZIUNE PENTRU VIITOR
„Pe măsură ce IA devine tot mai prezentă, e din ce în ce mai important să ne arătăm natura umană. Avem nevoie de curiozitate pentru a învăţa continuu despre tehnologie, potenţialul şi limitările ei. Avem nevoie de adaptabilitate pentru a încorpora IA în modurile de lucru şi cultură ale organizaţiei. Sunt necesare consideraţii etice pentru a gestiona lipsa de transparenţă şi prejudecăţile în IA, dar si multă empatie pentru a asigura «alinierea IA»la valorile umane şi pentru a atenua teama şi perturbările negative. (…) Pe măsură ce companiile şi persoanele fizice se concentrează din ce în ce mai mult pe IA, inteligenţa emoţională şi abilităţile soft sunt cele care ar putea fi subestimate, de aceea este nevoie de o contrabalansare aici, astfel încât să putem păstra un echilibru între cele două lumi.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro