100 Tineri manageri de top, la majorat
Sărbătorim anul acesta majoratul „100 Tineri Manageri de Top”, unul dintre cele mai longevive proiecte de acest fel din presa economică. 18 ani, care au trecut într-o clipită. Cum am pornit la drum? Am constatat că mare parte dintre cei care ne spuneau poveştile de afaceri – pe care să le transmitem şi noi mai departe - erau la prima tinereţe şi am dorit să îi punem deopotrivă în paginile unui catalog dedicat şi sub lumina reflectoarelor, pentru a da Cezarului ce-i al Cezarului. Pentru că performanţa merită recunoscută. Şi să creăm o comunitate cu şi pentru ei. A tinerilor care au crescut odată cu şi au influenţat în mod radical afacerile în care erau (şi unii mai sunt încă) implicaţi, fie vorba de multinaţionale sau firme antreprenoriale. Ne-am dorit să fie mai cunoscuţi şi recunoscuţi. Să aibă prilejul să se cunoască între ei, să-şi creeze o reţea, să discute, să (de ce nu?) găsească metode de a lucra împreună. Răsfoind primele ediţii ale 100 Tineri manageri de Top am recunoscut nume celebre – unii au schimbat domeniul de activitate, poate şi ţara în care lucrează, alţii au dispărut din peisajul de business. Cu certitudine însă şi-au pus amprenta nu numai asupra afacerilor în care au lucrat, ci şi asupra pieţelor în care au activat.100 Tineri Manageri de Top este fanionul sublimentelor BUSINESS Magazin. Au urmat şi alte cataloage, de regulă cu cifre la fel de rotunde: (100) Cele mai puternice femei din business, (100) Cei mai admiraţi CEO, Cele mai inovatoare companii din România, iar lista poate continua, cu proiecte mai „proaspete” – dacă „Tinerii” se pregătesc să dea Bac-ul, „Inovaţiile” sunt încă la nivel de şcoală primară, doar din prisma anilor mai puţini de când prezentăm aceste produse.
Felicitări tuturor celor 1.800 de tineri reuniţi de-a lungul a 18 ani în ediţiile acestui catalog!
Ioana Mihai-Andrei, editor BUSINESS Magazin
Metodologie: Anuarul 100 TINERI MANAGERI DE TOP include în fiecare an poveştile a circa 100 de tineri din mediul de business local, în fiecare an diferite faţă de anii anteriori. Criteriile de înscriere includ detalii precum: vârsta de până în 40 de ani (inclusiv), un rol de management într-un departament conectat la activitatea de bază a companiei (o multinaţională de top sau un business antreprenorial cu venituri de peste 1 mil. euro sau cu un model de afaceri atipic), precum şi să nu mai fi apărut în ediţiile anterioare ale catalogului, fie şi activând într-o altă companie. Ordinea prezentării acestor tineri în catalog este aleatorie şi NU reprezintă un clasament.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro