100 Tineri manageri de top. Maja Mikic, BRD Groupe Société Générale
Director Executiv, Transformare Digitală Retail, BRD Groupe Société Générale, 39 de ani
Total active (2022): 71,52 mld. lei*
Venit net bancar (2022): 3,288 mld. lei*
Profit net (2022): 1,285 mld. lei*
Număr de angajaţi* (2022): 5.833*
Şi-a început activitatea în cadrul Société Générale Serbia la sfârşitul anului 2006 în zona IT şi a ocupat diverse poziţii de-a lungul anilor. Din anul 2015 a condus diferite zone din administrarea riscurilor în BRD, iar din 2020 conduce transformarea digitală în BRD. Este responsabilă de digital banking, precum şi de digitalizarea şi de optimizarea proceselor şi produselor. Este dezvoltator activ în zona inteligenţei artificiale şi a modelelor de machine learning, inclusiv prin participarea la competiţii internaţionale şi în comunităţi de programare.
O viziune pentru viitor:
„Aranjamentele flexibile de muncă, inclusiv munca la distanţă, probabil vor deveni mai răspândite în 2030. Progresele tehnologice, cum sunt instrumentele de colaborare virtuală îmbunătăţite, realitatea augmentată şi realitatea virtuală, le permit oamenilor să lucreze de oriunde, menţinând în acelaşi timp productivitatea şi legătura cu echipele lor. Acest lucru ar putea duce la o schimbare de la săptămâna tradiţională de lucru de la 9 la 17 la birou. Ca atare, se va pune un accent tot mai mare pe echilibrul dintre viaţa profesională şi cea privată, iar în 2030 este posibil ca numărul orelor standard de lucru pe săptămână să scadă.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro