100 Tineri manageri de top. Vlad Stănilescu, HEINEKEN România
Director of Digital, Technology & Transformation HEINEKEN România, 36 de ani
Cifră de afaceri (2021): 1,37 mld. lei
Profit net: 118 mil. lei
Număr de angajaţi: 1.116
Vlad Stănilescu are o experienţă de peste 10 ani în transformare digitală, la care se adaugă o experienţă vastă în managementul produselor, IT/inginerie, operaţiuni şi gestionarea clienţilor. La HEINEKEN România, coordonează agenda de transformare digitală, o componentă strategică esenţială în evoluţia companiei, care îşi propune să devină cel mai conectat berar.
O viziune pentru viitor:
„Liderii viitorului, în opinia mea, vor trebui să îmbine armonios două seturi de abilităţi relativ contrastante, însă, în cele din urmă, complementare: abilităţile digitale avansate, folosind la maximum tehnologiile noi, pentru a duce la decizii mai bune, eficienţă şi eliberarea organizaţiilor de povara sarcinilor repetitive sau simple. Astfel, multe organizaţii îşi vor putea atinge potenţialul, pentru că angajaţii acestora vor putea să preia sarcini mai strategice sau de cercetare, ducând la un progres accelerat. Şi abilităţile profund umane, pentru că oamenii vor avea o importanţă din ce în ce mai mare şi strategică, rolurile vor deveni mai complexe, iar organizaţiile vor avea nevoie de lideri care să poată conduce generaţia nouă de angajaţi prin continua transformare în care deja ne aflăm.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro