În doar 30 de minute de la punerea în vânzare, Dinamo a reuşit să vândă 200 de tricouri cu noul sponsor, Puma. Dinamo a semnat joi un parteneriat cu producătorul german de echipamente sportive. Cumpărătorii nu ştiu încă cum arată tricourile
Clubul de fotbal Dinamo afirmă că a reuşit să vândă în sistem precomandă pe site-ul clubului, în doar 30 de minute, 200 de tricouri de joc pentru sezonul 2025-2026, realizate împreună cu Puma. Cumpărătorii încă nu ştiu cum arată tricourile, designul acestora nefiind încă dezvăluit.
Un tricou costă 350 de lei, echivalentul a 70 de euro, un preţ similar tricourilor marilor cluburi de fotbal din Europa. Clubul a oferit spre vânzare 500 de tricouri, iar livrările vor începe de la 1 iulie.
„Faptul că nu am dezvăluit tricoul este o noutate în România. Ne dorim să păstrăm tricoul secret pentru o perioadă, pentru a crea un moment de anticipare. Sunt doar 500 de tricouri disponibile pentru precomandă, deoarece vrem să oferim suporterilor o oportunitate unică de a deţine un produs exclusivist. Numărul limitat va transforma fiecare piesă într-un obiect de colecţie”, a precizat Daniela Timofti, manager de comunicare al clubului Dinamo pentru Ziarul Financiar.
Pentru colaborarea dintre echipa de fotbal şi brandul Puma a existat un interes reciproc, ambele fiind fondate în anul 1948. Producătorul german urmează să furnizeze echipamentele atât pentru jucători, cât şi pentru staff-ul tehnic.
Reprezentanţii Dinamo nu au precizat durata parteneriatului cu Puma şi nici cât costă un echipament complet de joc.
Puma şi Dinamo au mai colaborat în trecut între 1983 şi 1987, perioadă în care echipa a avut unele dintre cele mai remarcabile realizări din istoria sa. În sezonul 1983-1984 Dinamo a ajuns în turul II al Cupei Campionilor Europeni, înfruntând echipa din Hamburg şi câştigând cu un impresionant 3-0.
„Ne-am dorit ca acest parteneriat să reflecte în totalitate spiritul Dinamo, a spus la lansarea parteneriatului Marek Cermak, Country Sales Manager, Puma.
În anul 2024 Puma a avut vânzări în valoare de 8,8 mld. de euro şi un profit net de 282 de milioane de euro. La nivel european, producătorul german de echipamente sportive sponsorizează Manchester City, Borussia Dortmund, AC Milan, Olympique de Marseille, iar în ţara noastră Universitatea Craiova, echipă de fotbal din Liga 1.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro