A pornit afacerea în urma unei provocări, iar acum este recunoscută drept una dintre cele mai de succes antreprenoare din Asia

Postat la 18 noiembrie 2016 92 afişări

A pornit afacerea în urma unei provocări, iar acum este recunoscută drept una dintre cele mai de succes antreprenoare din Asia

 Deseori se spune că insipratia de a porni o afacere vine de nicăieri. Pentru Stephanie Chai a pornit de la o provocare. 

  

 Model şi personalitate TV, Stephanie nu avea nici un fel de experienţă în a conduce propria sa companie, dar în 2012 a fost provocată de un prieten să îşi urmeze visul şi să pornească un website de călătorii de lux în Asia.   “Mi-a luat doar cinci minute să mă decid “ a declarat Stephanie care în acea perioadă locuia în Malaezia. 

 

Prietenul ei i-a trimis câteva link-uri cu site-uri de călătorii şi a descoperit câteva lipsuri în ceea ce priveşte piaţa companiilor care organizează călătorii pe ultima sută de metri. “Atunci toată treaba cu afacerea era foarte tentantă. Eram naivă şi am decis să fac asta” .

 

Patru ani mai târziu Stephanie spune despre firma din Singapore că va avea comenzi duble anul viitor, în ciudă pieţei competitive. În acelaşi timp Stephanie este considerată una dintre cele mai de succes antreprenoare din Asia. 

 

Cu o investiţie iniţială de câteva milioane de dolari, tânăra se pregăteşte acum să lanseze versiunea în limba mandarină a website-ului la începutul anului viitor, intrând astfel pe piaţa uriaşă din China. 

 

Născută în Noua Zeelandă, cu mama de origine italiană şi tatăl malaezian, Stephanie Chai şi-a petrecut cea mai mare parte a copilăriei în Malaezia-Sarawak. După ce a terminat şcoala s-a întors în Noua Zeelandă unde este licenţiată în finanţe şi afaceri internaţionale la Universitatea Auckland. 

 

A urmat o carieră în modeling după care una în TV în Malaezia şi Singapore, şi apoi şapte ani mai târziu a pornit  The Luxe Nomad, în urma unei investiţii de 43,000 de dolari. Stephanie a decis să lanseze firma în Singapore în detrimentul Malaeziei datorită stabilităţii economice din Singapore.   “M-am întâlnit cu investitori. Am primit două oferte, am acceptat una “ spune ea. 

 

În prima lună a avut vânzări de doar 2 000 de dolari singaporinezi şi admite că o comandă a fost făcută chiar de ea. “Prietenii mei mi-au amintit că este considerat ghinion în China dacă nu faci o vânzare încă din prima zi, aşa că le-am cumpărat prietenilor mei o vacanta” , explică Stephanie Chai. 

 

Cum afacerea a început atât de încet, Stephanie a venit cu un alt plan pentru a se asigura că vânzările vor creşte, aşa că şi-a întrebat prietenii ce vedete locale ar putea promova afacerea. 

 

“Le-am oferit vacanţe în locuri minuntate pentru a le promova pentru mine şi să pună poze cu ei pe reţelele sociale din acele locuri” Apoi le-am spus hotelierilor că mai multe celebrităţi le vor vizită hotelul. 

 

 “A fost o situaţie win-win, noi nu am plătit pe nimeni, hotelierii au fost fericiţi şi vedetele de asemenea“, spune ea „Sa fii antreprenor trebuie să fii puţin nebun. Aşa am fost şi no.”, conchide antreprenoarea.

  

  

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.