Acţiunile Hugo Boss au scăzut cu 12% după ce compania a anunţat o potenţială încetinere a vânzărilor. „Chiar dacă consumatorii cheltuie mai puţin suntem pe drumul cel bun”
Acţiunile Hugo Boss au scăzut cu 12% joi, după ce compania a avertizat că este în pericol de a nu-şi îndeplinească obiectivul de vânzări pentru 2025, pe fondul scăderii cererii consumatorilor, scrie CNBC.
Brandul german a fost aproape de a repeta cea mai proastă zi de tranzacţionare din 2016, după ce a anunţat că se aşteaptă ca vânzările încetinească în acest an în ciuda creşterii de 18%, până la 4,2 miliarde de euro, înregistrată în 2023.
CEO-ul Daniel Grieder a declarat că 2023 a fost un „an record”, dar a semnalat o creştere mai modestă de 3% până la 6% în 2024.
„Chiar dacă consumatorii cheltuie mai puţin suntem pe drumul cel bun, dacă ne gândim şi la contextul geopolitic tensionat”, a adăugat acesta.
Noile prognoze vin pe măsură ce condiţiile macroeconomice şi geopolitice au afectat cheltuielile consumatorilor, alte mărci de lux, printre care Burberry şi LVMH, raportând o încetinire a vânzărilor.
Cu toate acestea, Hugo Boss este bine poziţionată ca o marcă de „lux accesibil”, care poate oferi o flexibilitate a preţurilor fără a compromite marjele de profit.
„Suntem în segmentul de lux accesibil, sau upper premium. Consider că raportul calitate-preţ pentru produsele noastre este unul bun, de aceea cred că suntem bine poziţionaţi”, conchide Daniel Grieder, CEO-ul Hugo Boss.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro