Activia lansează Activia Mic Dejun
Marca Activia, parte a companiei Danone PDPA România, îşi dezvoltă gama de produse cu Activia Mic Dejun conţinând trei variante de iaurt în ambalaje noi: iaurt alb cu topping de fulgi de porumb sau de fulgi de porumb şi de grâu sau iaurt cu căpşuni şi topping de fulgi de grâu şi porumb.
Dezvoltarea a venit ca o necesitate de satisfacere a nevoilor consumatorilor, persoane preocupate de o alimentaţie echilibrată, care "nu au mereu timp pentru pregătirea micului dejun, potrivit brand managerului Activia, Anca Ignat.
Preţul recomandat pentru un iaurt din gama de Activia Mic Dejun este de 2,5 RON. Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi a alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2011 vânzări de peste 19 miliarde EURO.
DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2011 o cifră de afaceri de 503 milioane RON, în creştere faţă de anul precedent. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro