Activia lansează Activia Mic Dejun

Autor: Matei Postat la 22 august 2012 145 afişări

Marca Activia, parte a companiei Danone PDPA România, îşi dezvoltă gama de produse cu Activia Mic Dejun conţinând trei variante de iaurt în ambalaje noi: iaurt alb cu topping de fulgi de porumb sau de fulgi de porumb şi de grâu sau iaurt cu căpşuni şi topping de fulgi de grâu şi porumb.

Dezvoltarea a venit ca o necesitate de satisfacere a nevoilor consumatorilor, persoane preocupate de o alimentaţie echilibrată, care "nu au mereu timp pentru pregătirea micului dejun, potrivit brand managerului Activia, Anca Ignat.

Preţul recomandat pentru un iaurt din gama de Activia Mic Dejun este de 2,5 RON. Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi a alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2011 vânzări de peste 19 miliarde EURO.

DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2011 o cifră de afaceri de 503 milioane RON, în creştere faţă de anul precedent. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Activia,
Activia Mic Dejun
/actualitate/activia-lanseaza-activia-mic-dejun-9970596
9970596
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.