Adevărul de la raft: MOTIVUL real pentru care vedem atât de multe promoţii în magazine
Aceste date ilustrează atât lupta acerbă din comerţul cu dominată alimentară cât şi apetenţa românilor pentru oferte şi reduceri. Înainte de criză românii se orientau în principal după brand şi mai puţin după preţ. Începând cu 2009 însă, consumatorul a devenit mai prudent, mai atent pe ce îşi cheltuie banii, iar lupta retailerilor a devenit mai acerbă.
Adevărul de la raft: MOTIVUL real pentru care vedem atât de multe promoţii în magazine
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro