Adevărul de la raft: MOTIVUL real pentru care vedem atât de multe promoţii în magazine

Postat la 22 septembrie 2015 121 afişări

Adevărul de la raft: MOTIVUL real pentru care vedem atât de multe promoţii în magazine

Aceste date ilustrează atât lupta acerbă din comerţul cu dominată alimentară cât şi apetenţa românilor pentru oferte şi reduceri. Înainte de criză românii se orientau în principal după brand şi mai puţin după preţ. Începând cu 2009 însă, consumatorul a devenit mai prudent, mai atent pe ce îşi cheltuie banii, iar lupta retailerilor a devenit mai acerbă.

Adevărul de la raft: MOTIVUL real pentru care vedem atât de multe promoţii în magazine

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
adevarul,
magazine,
promotii
/actualitate/adevarul-de-la-raft-motivul-real-pentru-care-vedem-atat-de-multe-promotii-in-magazine-14733607
14733607
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.