Adrian Ariciu, Metro Cash&Carry România: Piaţa se va polariza, românii vor migra fie către produse mai ieftine, fie către cele premium
Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România, crede că în 2022, un an marcat de inflaţie, de probleme pe lanţurile de aprovizionare şi de războiul ruso-ucrainean, consumul privat va continua să crească, avansul urmând a fi susţinut de expansiunea reţelelor mari. Totuşi, ritmul va fi mai lent ca anterior.
Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România, crede că în 2022, un an marcat de inflaţie, de probleme pe lanţurile de aprovizionare şi de războiul ruso-ucrainean, consumul privat va continua să crească, avansul urmând a fi susţinut de expansiunea reţelelor mari. Totuşi, ritmul va fi mai lent ca anterior.
Acest lucru e deja vizibil pe datele publice. Spre exemplu, în 2021 consumul privat a avut un plus de două cifre (peste 10%), pe când în primele cinci luni din acest an avansul în serie brută a fost aproape la jumătate. „Anul acesta va fi o migrare în cadrul categoriilor, atât către produsele mai ieftine, produse marcă proprie, cât şi spre cele premium, ceea ce arată o polarizare a nevoilor, dar şi o oportunitate care ar putea fi acoperirea gamei de «mijloc» cu produse bune, de calitate şi foarte competitive ca preţ.“
Metro Cash&Carry are o reţea de 30 de magazine proprii, cu care compania se adresează preponderent persoanelor juridice, revânzători sau companii HoReCa. În 2021, comerciantul a obţinut afaceri de 7,3 mld. lei, cu 19% mai mari decât în anul anterior.
Metro este compania cu cel mai alert ritm de creştere din comerţul modern din România anul trecut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro