Afacerea care in perioada pandemiei de COVID-19 a ajuns să valoreze mai mult decât cele mai mari 7 companii aeriene din lume
Pe fondul pandemiei de COVID-19, un număr foarte mare de oameni au fost trimise de companiile lor să lucreze de acasă, iar platforma de comunicaţii Zoom a devenit una dintre cele mai utilizate la nivel mondial, scrie visualcapitalist.com.
Această tranziţie a muncii de la birou sau de pe teren la munca de acasă a făcut ca în timp ce un segment de companii, precum cele aeriene, să înregistreze pierderi însemnate, altele, aşa cum este Zoom Communications, să aibă câştiguri uriaşe.
Începând cu 15 mai 2020, capitalizarea de piaţă a Zoom a crescut până la 48,8 miliarde de dolari, deşi anul trecut a avut venituri de doar 623 milioane de dolari.
Analiştii din industrie spun că platforma Zoom a devenit atractivă pentru companiile care îşi trimit oamenii să lucreze de acasă deoarece are o interfaţă uşor de utilizat şi o capacitate de suporta până la 100 de participanţi simultan într-o conferinţă.
Aplicaţia s-a dovedit a fi extrem de utilă şi în rândul profesorilor care au ţinut lecţii online.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro