Afaceri de la Zero. Geanina Manea pariază pe sucurile naturale presate la rece U LAV şi vrea să le listeze în băcănii

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 27 martie 2024 125 afişări

Geanina Manea este pasionată de nutriţie de când se ştie, însă a descoperit sucurile presate la rece într-o vacanţă petrecută pe o insulă alături de familie. Acolo a descoperit beneficiile sucurilor şi s-a gândit să aducă conceptul şi în România. Aşa a luat naştere brandul U LAV.

Acesta este al doilea pariu de business al antreprenoarei, care este la bază farmacist  Investiţiile în U LAV s-au ridicat la circa 20.000 de euro.

Geanina Manea este pasionată de nutriţie de când se ştie, însă a descoperit sucurile presate la rece într-o vacanţă petrecută pe o insulă alături de familie. Acolo a descoperit beneficiile sucurilor şi s-a gândit să aducă conceptul şi în România. Aşa a luat naştere brandul U LAV. 

„Producţia are loc în Bucureşti. Acolo mi-am amenajat laboratorul, sucurile fiind preparate şi livrate în aceeaşi zi. Sucurile sunt nepasteurizate, fără adaosuri, folosesc doar fructe şi legume“, a povestit Geanina în cadrul emisiunii ZF Afaceri de la Zero.

Ea adaugă că a ales să îmbutelieze sucurile în doză tocmai pentru a le păstra proprietăţile, ele fiind capsate cu ajutorul unui aparat. Ea încearcă să achiziţioneze cât de multe fructe şi legume de pe piaţa locală, inclusiv din pieţe sau târguri.

„În prezent, avem zece sortimente, printre care cinci sucuri presate la rece, două limonade,  un lapte vegetal şi două shoturi. Fiecare suc în parte este gândit şi conceput astfel încât să ajute pe o anumită zonă. Spre exemplu, avem un suc care ajută pe partea de digestie, pe regenerare a ficatului. Avem un suc conceput pentru hidratare din interior, care ajută tenul şi faţa. Avem un suc conceput pentru copii, astfel încât să aducă un aport pe partea de sistem imunitar, dar să fie şi delicios, copiii să-l poată bea liniştiţi“, a mai povestit antreprenoarea. Până la lansarea produselor, ea a lucrat circa şapte luni până la finisarea reţetelor. Practic, pentru a deschide această afacere ea a avut nevoie de un aparat de presat la rece şi crearea unui flux tehnologic specific industriei alimentare, totul fiind aseptic. Investiţia în dezvoltarea acesteo afaceri a fost de circa 20.000 de euro.

„Dorim să dezvoltăm gama de produse,  deja am idei pentru produsele noi. Dorim să reducem şi pierderea de materie primă, adică să transformăm şi pulpa care ne rămâne de la sucuri în produse sănătoase pe care să le putem distribui. Suntem deja în discuţii cu diverse băcăni. Dorinţa mea principală este într-adevăr să intru în băcăniile care şi ele merg pe un stil de viaţă sănătos“, a punctat Geanina. Până acum, feedback-ul primit de la consumatori a fost unul pozitiv, iar dorinţa ei de dezvoltare a businessului vine în condiţiile în care spune că oamenii sunt în continuă mişcare, nu au timp să consume toată cantitatea de legume şi fructe şi astfel pot avea la îndemână sucurile. Produsele U LAV se găsesc pe site-ul propriu, dar şi pe reţelele sociale ale brandului.

„Eu încerc să ofer toate variantele posibile astfel astfel încât să ajungă la cei care îşi doresc. Mi se pare că produsele de în acest de acest gen, sucurile naturale presate la rece la noi în ţară nu sunt foarte răspândite, iar oamenii încă nu înţeleg foarte bine care sunt beneficiile şi ce pot face ele“.


ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă. 

⇔ Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.

⇔ În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.