100 Cei mai admiraţi CEO din România - PROFIL PREMIUM. Jorge Araya, Director general pentru BAT România şi director al ariei Europa de Sud-Est în cadrul BAT
„Având deja o contribuţie semnificativă la economia locală, vom continua să investim în angajaţii noştri, în unităţile noastre de producţie şi în ştiinţă şi inovaţie, elemente esenţiale pentru dezvoltarea produselor noastre cu risc redus şi pentru îndeplinirea obiectivului de a construi un viitor mai bun”.
În prima parte a acestui an, Jorge Araya a preluat funcţia de director general al BAT România şi director al nou-înfiinţatei Arii Europa de Sud-Est. Împreună cu echipa sa de management cu sediul în România coordonează de la Bucureşti activitatea BAT pe plan local şi în alte 12 pieţe: Italia, Turcia, Bulgaria, Ucraina, Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia şi Herţegovina, Muntenegru, Slovenia, Croaţia şi Kosovo.
Jorge Araya şi-a început cariera în BAT în Chile în 1995 şi pe parcursul ultimilor 25 de ani a ocupat o serie de funcţii de conducere atât la nivel de piaţă, cât şi la nivel regional în regiunea AmSSA din cadrul BAT, între care director al brandurilor BAT în Mexic, director de marketing în Chile, director de marketing în Brazilia şi director de marketing al regiunii Americi. Înainte de a se muta în România, Jorge Araya a fost vicepreşedinte executiv de marketing în cadrul Reynolds, fiind responsabil pentru toate funcţiunile de marketing din SUA, între care consumatori, comerţ şi marketing digital.
În România, BAT este prezentă de 25 de ani şi este cel mai mare jucător de pe piaţa tutunului, cu o cotă de piaţă de peste 50%. Investiţiile totale ale companiei în fabrica din Ploieşti au depăşit 500 mil. euro de la construcţia sa în 1996. În plus, compania este unul dintre cei mai mari contribuabili ai României, cu o contribuţie totală de 10,5 mld. lei (2,1 mld. euro) în accize şi taxe la bugetul de stat în 2022. BAT a creat 3.000 de locuri de muncă în cele trei entităţi pe care le operează la nivel local (fabrica din Ploieşti, compania naţională de distribuţie şi centrul de servicii integrate) şi generează alte 30.000 de locuri de muncă indirect, pe lanţul valoric. Durata medie de vechime în cadrul companiei este de peste şapte ani. BAT este, de asemenea, unul dintre cei mai mari producători de bunuri de larg consum şi exportatori din România. 70% din volumele produse în fabrica BAT din Ploieşti, ţigări şi consumabile din tutun pentru glo, cel mai inovator dispozitiv care încălzeşte tutunul din portofoliul companiei, sunt exportate în peste 50 de ţări din întreaga lume. Fabrica BAT din Ploieşti este a doua cea mai mare fabrică a grupului din Europa şi între primele cinci din lume.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro