100 Cele mai puternice femei din business. Daniela Casapu, Membră a directoratului Signal Iduna Asigurare Reasigurare şi membră a consiliului de administraţie al Signal Iduna Asigurări

Postat la 21 septembrie 2024 148 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Daniela Casapu, Membră a directoratului Signal Iduna Asigurare Reasigurare şi membră a consiliului de administraţie al Signal Iduna Asigurări

Volum al primelor brute subscrise (S1 2023): >200 mil. lei

Număr de angajaţi: circa 300


Biografie: La începutul lui 2023 a fost numită membră a directoratului Signal Iduna Asigurare Reasigurare, fiind este responsabilă de coordonarea activităţii diviziei care include departamentele vânzări, servicii clienţi şi marketing. Din vara anului trecut ocupă şi funcţia de membră a consiliului de administraţie al Signal Iduna Asigurări.


► Am avut întotdeauna o pasiune faţă de ceea ce înseamnă date şi cifre, ceea ce m-a ajutat foarte mult, în general, în activitatea mea profesională şi punctual să conectez zona de marketing cu cea de vânzări. Mi-am început călătoria profesională în lumea fascinantă a publicităţii, dar ulterior am decis să fac o schimbare îndrăzneaţă şi am intrat în aria asigurărilor. Am avut ocazia să mă implic într-un domeniu care să îmi permită să fiu creativă, să construiesc legături puternice şi să aduc valoare reală pentru oameni şi companii.

► Traseul meu profesional a fost o călătorie uneori surprinzătoare, dar întotdeauna plină de oportunităţi. Chiar dacă există diferenţe notabile între aşteptările mele iniţiale şi parcursul real, au fost adesea resurse constructive pentru dezvoltarea şi atingerea obiectivelor profesionale. Schimbarea către industria asigurărilor, cât şi evoluţia de la publicitate la marketing şi comunicare, apoi CRM şi vânzări, a fost o decizie strategică de a explora un domeniu nou.

► Privind înainte către următorii 20 de ani, anticipez că societatea va trece prin transformări accelerate şi profunde. Tehnologiile digitale vor domina major peisajul, influenţând modul în care interacţionăm cu clienţii şi ne promovăm produsele şi serviciile. Personalizarea şi rolul acestora vor deveni tot mai importante, iar integrarea inteligentă a datelor şi a tehnologiilor emergente, precum inteligenţa artificială şi realitatea augmentată, va fi esenţială pentru succesul tuturor companiilor, mai ales a celor din domeniul asigurărilor.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.