100 Cele mai puternice femei din business: Irina Pencea, General manager, eMAG România
Cifră de afaceri (2021): 5,68 mld. lei / Număr de angajaţi: 6.500
Irina Pencea s-a alăturat brandului din ecommerce eMAG în urmă cu un an, în care, potrivit reprezentanţilor companiei, a reuşit să imprime o nouă viziune de brand pentru întreaga regiune în care eMAG este prezent - România, Ungaria, Bulgaria - aceea de a pune la dispoziţia oamenilor instrumentele necesare pentru a facilita progresul la nivel individual, dar şi al societăţii, exprimat prin sloganul de brand „Căutarea nu se opreşte niciodată”. Înainte de a veni la eMAG, a contribuit la construirea unor branduri de succes din industrii precum banking şi ecommerce, telecom, retail sau energie şi a fost cofondator şi CEO al agenţiei independente de publicitate Jam Session Agency.
„Motivaţia mea este curiozitatea, acel combustibil care i-a împins dintotdeauna pe oameni să descopere şi fără de care, în orice domeniu, cu atât mai mult într-unul creativ, nu ai cum să progresezi. Şi am norocul să lucrez astăzi pentru un brand a cărui misiune este aceea de a îi ajuta pe oameni să îşi hrănească curiozitatea, punându-le la dispoziţie instrumentele prin care pot să evolueze.”
Știu pe ce lume trăiesc
Ești de acord ca, prin lege, să se înființeze funcția publică Avocatul Copilului?
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro