100 Cele mai puternice femei din business. Ramona Popescu, Head of marketing & customer experience, City Grill Grup

Postat la 17 septembrie 2024 50 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Ramona Popescu, Head of marketing & customer experience, City Grill Grup

Cifră de afaceri (2023): 55 mil. euro

Număr de angajaţi: >1.200


Biografie: Cu un traseu profesional care a inclus experienţă în domeniul bancar, dar şi 7 ani în industria maritimă, pe vase de croazieră, Ramona Popescu s-a alăturat City Grill de 16 ani. Acum conduce un departament cu funcţiuni care în 2000 nu existau.


► E funny, dar am intrat in câmpul muncii visând din liceu să lucrez în bancă. Şi acesta a fost primul meu job, entry level, în cadrul Băncii Agricole, ulterior în Raiffeisen Bank. A fost un vis, dar s-a dovedit că îmi doream mai mult, voiam să experimentez, eram atrasă de aventură, clar nu eram făcută pentru un job de birou. Am aplicat pentru un job în afara ţării, în HoReCa, pe vase de croazieră maritime. Şapte ani mai târziu (2007), mă distrasem destul, învăţasem foarte multe, avansasem şi cum nu voiam să continuu cu o carieră în industria maritimă, am decis să mă întorc în ţară. S-a ivit oportunitatea unei poziţii în cadrul grupului City Grill.

► Când eram în liceu părea dezirabil să lucrezi într-un birou, eventual într-o companie mare, la un sediu în centrul Bucureştiului, era aspiraţional. Acea imagine a muncii în corporaţie pe care o aveam din filmele americane. Doar că eu sunt mai degrabă o persoană care preferă să fie mereu în mişcare, agilă. Practic singura realitate care coincide cu gândurile din acea vreme este încrederea că dacă înveţi continuu şi munceşti pentru a face lucrurile bine, succesul vine.

► Sunt absolut convinsă că nu ne vom plictisi. Tehnologia ne va oferi din ce în ce mai multe, şi bune, şi rele, şi va trebui să ne adaptăm. Lumea se va schimba cu siguranţă drastic, dacă mă uit la ultimii cinci ani cât s-a schimbat, chiar şi la ultimul an, nu am niciun dubiu să afirm asta. Vom avea şansa de a trăi o revoluţie în industria HoReCa, unde cred că vom asista la o „bătălie” între tehnologie şi nevoia de emoţie şi interacţiune umană.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.