100 Cele mai puternice femei din business. Silvia Sticlea, Country manager, Nestlé România

Postat la 20 iunie 2024 93 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Silvia Sticlea, Country manager, Nestlé România

Cifră de afaceri (2022): 1,1 mld. lei

Profit net: 109 mil. lei

Număr de angajaţi: 552


Biografie:

Silvia Sticlea este un business manager cu 23 de ani de experienţă în Nestlé, cu spirit antreprenorial şi abilitate de adaptare la situaţii complexe în geografii multiple, cu leadership solid şi orientare către oameni şi echipe. Ea s-a alăturat companiei în iunie 2001 în cadrul diviziei de produse culinare. De la 1 ianuarie 2022, Silvia este noul country manager al Nestlé România.


► Cu 20 de ani în urmă, mai exact în ianuarie 2004, eram Group brand manager pentru brandul Maggi, la nici trei ani de la intrarea în Nestlé România. Eram deja într-un domeniu pe care mi l-am dorit foarte mult şi anume acela de a lucra în marketing. Îmi doream să fac performanţă, să construiesc un brand şi un business, să demonstrez că încrederea acordată de către liderii de atunci este justificată. În plus, întreaga noastră societate trecea în acei ani prin transformări spectaculoase, de creştere şi dezvoltare accelerată. În consens cu acele timpuri, aspiraţiile mele erau legate de dorinţa de a învăţa cât mai mult, în cât mai multe domenii, în cât mai multe medii, care să îmi dea posibilitatea să acumulez experienţă şi să îmi creeze o bază solidă pentru creştere în viitor. 

► Tot ce mi s-a întâmplat în aceşti 20 de ani a depăşit toate proiecţiile de viitor pe care mi le făcusem până atunci. Am plecat din ţară în 2006 în alte poziţii din cadrul Nestlé în Europa, am lucrat în Elveţia si Austria, după care am revenit în Nestlé România în 2014. Fiecare dintre aceste schimbări a venit cu provocări noi, cu experienţe noi, cu deschidere către lume şi viaţă şi cu foarte multe lucruri învăţate. M-am adaptat de fiecare dată gândindu-mă că schimbarea este singura constantă în viaţă şi cu cât o îmbrăţişezi mai deschis cu atât este mai uşor. Deschiderea la nou, dorinţa continuă de mă dezvolta pe plan personal şi profesional, adaptarea şi constanţa în ceea ce am făcut au fost pentru mine cheia evoluţiei din aceşti ultimi 20 de ani.

► În ultimii ani, am văzut schimbări foarte mari ale tehnologiei, dar şi la nivel de conştientizare a impactului pe care orice activitate umană o are asupra mediului. Nestlé este o organizaţie care şi-a asumat o adevărată revoluţie în materie de protejare a mediului, atât prin politici legate de agricultura regenerativa, cât şi prin schimbarea ambalajelor, folosind materiale reciclabile. Cu siguranţă vor veni şi alte inovaţii revoluţionare în materie de produse, de ambalaje reciclabile, vom ajunge o companie net zero emisii, aşa cum ne-am propus. Eu sunt o optimistă realistă aşa că îmi imaginez un viitor în care vom lucra împreună cu oamenii şi ajutaţi de AI, astfel încât viaţa noastră a tuturor să fie mai uşoară şi mai împlinită!

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.