100 Cele mai puternice femei din business. Ramona Jurubiţă, Country managing partner, KPMG în România: „Viitorul e unul al eficienţei: vom salva timp, vom salva resurse, dar va trebui să investim multă creativitate pentru aceasta”
Cifră de afaceri (pentru exerciţiul financiar încheiat la 30 sept. 2023): 68,4 mil. euro
Număr de angajaţi: 1.100
Biografie:
Din rolul de country managing partner al KPMG în România, Ramona Jurubiţă coordonează guvernanţa şi strategia companiei, reprezentând grupul de firme KPMG din România & Moldova atât pe piaţa locală, cât şi pe plan internaţional. Pe lângă poziţia de membru în Consiliul de Conducere al KPMG CEE, Ramona Jurubiţă este vicepreşedintele Consiliului de Administraţie al Investitorilor Străini, preşedintele fundaţiei United Way Romania, membru în Consiliul de Orientare şi Analiză Strategică al Universităţii Bucureşti.
► În urmă cu douăzeci de ani eram deja la KPMG: un început de carieră în care nu aveam idealuri foarte mari, mai degrabă îmi doream să acumulez experienţă şi să înţeleg subtilităţile acestui univers care atunci era în expansiune. Acum am doi copii, o familie care m-a învăţat ce înseamnă să dăruiesc viaţă, iubire şi grijă şi un job în care sunt responsabilă pentru două ţări, într-un singur suflet, KPMG România şi Moldova. Viaţa arată mai bine decât mă lăsa imaginaţia să văd în urmă cu două decenii. Aveam o dorinţă de neoprit de a învăţa, de a acumula cât mai multă informaţie şi experienţă practică. Şi tot acum douăzeci de ani am primit cea mai importantă lecţie de carieră de la KPMG: nu e foarte important cât ştii, ci cât eşti dispus să înveţi.
► Am gestionat schimbările, îndrăznesc să cred, cu maturitate. Am învăţat că nu de situaţii e cel mai simplu să îţi fie frică, ci de tine însăţi, pusă în situaţii neaşteptate. Am avut şi impulsul novicelui - schimbând joburi - şi înţelepciunea adultului profesionist, întorcându-mă în KPMG şi alegând această companie ca cea mai bună lume în care pot creşte. Am ales KPMG şi de la un punct încolo şi KPMG m-a ales pe mine din toate punctele de vedere. Mi-am construit cariera între cifre şi legi şi am avut grijă să nu îmi tratez biografia şi reuşitele profesionale ca pe un număr - vârstă, vechime, recorduri - şi nici ca pe imperative - am ales întotdeauna ce mi s-a părut că aduce cea mai mare fericire pentru cel mai mare număr de oameni. Treptat, am intrat în diferite comunităţi de experţi. Faptul că am putut să fiu parte a acestor contracte sociale foarte diferite îmi oferă argumente să cred că am ales ceea ce trebuie, când trebuie şi cum trebuie. Pentru mine, capacitatea de a fi în medii diverse a fost cel mai bun indicator pentru creştere.
► Viitorul e unul al eficienţei: vom salva timp, vom salva resurse, dar va trebui să investim multă creativitate pentru aceasta. Peste 80% din interacţiunea cu clienţii se va digitaliza, acesta era pariul din urma cu trei-patru ani. Acum aş spune: se va digitaliza şi globaliza.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro