Afacerea cu care un tânăr de 18 ani vrea să câştige 2 milioane de euro
Un tânăr de doar 18 ani şi-a lansat propria firmă de curierat „The Wolf Logistics”, în urma unei investiţii de câteva sute de euro. Anul trecut, el a lansat un alt business care i-a adus afaceri de 50.000 de euro, cu profitabilitate de 10%, în doar două luni, inaugurarea fiind în luna octombrie.
Compania oferă soluţii de transport national şi international B2B cu predilecţie în zona de produse cu gramaj şi valoare mică. Iar acum, el asigură la costuri mici şi foarte mici transport către orice destinaţie de pe glob. El are o reţea de partneri cu sute de mii de puncte de livrare şi sortare la nivel global. El colaborează cu poştele de stat şi poate oferi astfel preţuri mici.
„Ţinta noastră, la nivel de grup este formată atât din clienţi B2B din zona de ecommerce şi servicii cât şi din clienţi B2C cu preponderenţă în categoria de vârstă 18-24, iar odată cu extinderea catalogului de produse ne aşteptăm să mergem în zona de 18-35 de ani”, spune Robert Năstasă.
În prezent, tânărul şi-a format o echipă de 6 angajaţi full-time şi patru agenţi de vânzări în leasing de personal pentru firma de curierat.
„Pentru mine zona de curierat a fost întotdeauna de interes, întrucât vindem produse cu gramaj mic, sub 50g şi valoare mică, sub 15 euro. Iar atunci când am căutat, nu am găsit vreun partener logistic adecvat în România din cauza preţului ridicat de transport”, explică el.
În prezent, el are patru companii: The Wolf International, The Wolf Logistic, The Wolf Creative Agency şi The Wolf Social Agency. Pe ultimele două urmează să le lanseze săptămânile viitoare. Până la finele anului estimează o cifră de afaceri de două milioane de euro la nivel de grup.
În opinia sa, nu este importantă vârsta la care te apuci să faci business. „Nu vârsta afectează dificultatea, ci mediul extrem de dinamic din pieţele pe care activăm face parcursul antreprenorial pe cât de plăcut pe atât de dificil”, continu tânărul.
Cel mai bun sfat pe care l-a primit vreodată spune că a fost următorul: „Dacă eşti într-o situaţie de criză, înainte să faci orice alegere, gândeşte-te dacă ai face la fel dacă ai avea 25.000 euro în buzunar. Dacă răspunsul este nu, nu face acea alegere”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro