Affidea Hiperdia România: Parteneriate strategice cu platforme digitale inovatoare
În ultimul an, Affidea Hiperdia România a încheiat o serie de parteneriate strategice cu platforme digitale inovatoare, fiecare dintre ele fiind lider pe segmentul de piaţă abordat. Între acestea se numără SanoPass – cea mai mare platformă digitală ce integrează servicii de prevenţie medicală şi fitness din România şi Republica Moldova şi DOC.ro – cea mai mare comunitate de sănătate şi îngrijire personală din România, fondată de Oana Cuzino.
Descrierea inovaţiei:
Prin intermediul parteneriatelor menţionate, compania oferă o experienţă medicală integrată, facilitând tuturor celor interesaţi de sănătatea şi de starea de bine proprie sau a celor din jur instrumente complexe de informare despre serviciile medicale ale Affidea Hiperdia România, dar şi instrumente care facilitează programările şi accesul la serviciile centrelor noastre, doar printr-un clic. „Acestea nu sunt singurele parteneriate de acest tip pe care le avem în lucru – procesele de inovare şi digitalizare în cadrul Affidea Hiperdia România vor cunoaşte noi etape de dezvoltare în perioada următoare”, spune Răzvan Predica, country manager, Affidea România.
Elementul de noutate:
Alături de variantele call center şi programare online pe site-ul companiei, aceste parteneriate reprezintă canale alternative, de impact în stabilirea unei programări, plata unei manopere medicale şi alte servicii similare.
Efectele inovaţiei:
Parteneriatele încheiate de companie susţin semnificativ componenta de prevenţie medicală (prin diversele instrumente şi canale de informare a pacienţilor), care în timp se vor traduce într-o mai bună calitate a vieţii şi longevitate a românilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro