Ana Maria Doxan, Divizia Nespresso, Nestlé: Puterea şi feminitatea se completează armonios şi dau naştere unui stil de leadership transformaţional în care perseverenţa, prezenţa de spirit şi capacitatea de a lua decizii rapid sunt complementare empatiei, curiozităţii, intuiţiei şi preocupării sincere pentru starea de bine a tuturor membrilor echipei

Autor: Andra Stroe Postat la 09 ianuarie 2023 98 afişări

Cifra de afaceri (pentru grupul Nestle, in 2020): 933 mil. lei

Profit net (la nivel de grup, 2020): 71,2 mil. lei

Număr de angajaţi (la nivel de grup, 2020): 483


CARTE DE VIZITĂ

• Şi-a început drumul profesional la birourile Nestlé din Elveţia datorită unui internship în departamentul de Corporate Communications, în 2004. Pe atunci era studentă la masterul de Management, Management Internaţional şi Competitivitatea Companiilor, la Facultatea de Afaceri şi Economie a Universităţii din Lausanne (HEC Laussane);

• Un an mai târziu s-a alăturat echipei locale a companiei, în divizia de trade marketing;

• De-a lungul anilor a condus proiecte importante, cum ar fi lansarea primului sistem de espressoare şi cafea în capsule, Nescafe Dolce Gusto, sau dezvoltarea brandului Nescafe 3în1;

• A coordonat Divizia de Cafea până în 2012, iar din 2013 a devenit director de comunicare pentru tot grupul Nestlé România;

• Spune că anul 2019 a însemnat o concentrare mai mare pe dezvoltarea segmentului de e-business pentru întreg grupul Nestlé South-East Market, din care face parte şi România, iar de anul trecut a preluat poziţia de Business Executive Officer pentru Divizia Nespresso, unde asigură dezvoltarea strategică şi operaţională.


Puterea şi feminitatea se completează armonios şi dau naştere unui stil de leadership transformaţional în care perseverenţa, prezenţa de spirit şi capacitatea de a lua decizii rapid, de a implementa schimbarea atunci când este necesar, sunt complementare empatiei, curiozităţii, bucuriei de a experimenta, intuiţiei şi preocupării sincere pentru starea de bine a tuturor membrilor echipei.

Profilul Anei Maria Doxan a apărut în anuarul 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, EDIŢIA 2022.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.