Arctic si-a facut call center

Postat la 22 octombrie 2008 94 afişări

Producatorul de produse electrocasnice Arctic a lansat o platforma de servicii aditionale pentru consumatori si parteneri de afaceri.

Programul cuprinde o platforma de asistenta telefonica pre si post vanzare de tip call center numita Arctic Expert Line, completata de o serie de materiale informative menite sa sprijine consumatorul in procesul de achizitie si utilizare a unui produs electrocasnic.

"Romanul este un consumator perfect european, dar mai selectiv decat in alte tari", au declarat reprezentantii Arctic, aratand ca, potrivt studiilor realizate de companie, decizia de a cumpara un aparat electrocasnic cunoaste mai multe etape, informarea si consilierea din partea producatorului fiind binevenita.

Potrivit lui Dan Radu, directorul diviziei de service a producatorului Arctic, call centerul se afla in localitatea Gaesti, unde este localizata si unitatea de productie a companiei. Deocamdata, suportul este asigurat de 20 de angajati, numarul acestora putand sa creasca in functie de nevoile consumatorilor. Reprezentantii companiei nu au dat detalii referitoare la suma investita in acest proiect.

Arctic este cel mai mare producator local de aparatura electrocasnica, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de aproape 225 milioane de euro, cu un volum total al vanzarilor de peste 1,5 milioane de unitati. Compania face parte din grupul Arcelik, al treilea producator european din domeniu.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
Arctic
/actualitate/afaceri/arctic-si-a-facut-call-center-3349222
3349222
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.