Arctic si-a facut call center
Producatorul de produse electrocasnice Arctic a lansat o platforma de servicii aditionale pentru consumatori si parteneri de afaceri.
Programul cuprinde o platforma de asistenta telefonica pre si post vanzare de tip call center numita Arctic Expert Line, completata de o serie de materiale informative menite sa sprijine consumatorul in procesul de achizitie si utilizare a unui produs electrocasnic.
"Romanul este un consumator perfect european, dar mai selectiv decat in alte tari", au declarat reprezentantii Arctic, aratand ca, potrivt studiilor realizate de companie, decizia de a cumpara un aparat electrocasnic cunoaste mai multe etape, informarea si consilierea din partea producatorului fiind binevenita.
Potrivit lui Dan Radu, directorul diviziei de service a producatorului Arctic, call centerul se afla in localitatea Gaesti, unde este localizata si unitatea de productie a companiei. Deocamdata, suportul este asigurat de 20 de angajati, numarul acestora putand sa creasca in functie de nevoile consumatorilor. Reprezentantii companiei nu au dat detalii referitoare la suma investita in acest proiect.
Arctic este cel mai mare producator local de aparatura electrocasnica, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de aproape 225 milioane de euro, cu un volum total al vanzarilor de peste 1,5 milioane de unitati. Compania face parte din grupul Arcelik, al treilea producator european din domeniu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro