Cel mai mare distribuitor de bunuri de larg consum, Interbrands, mai creste doar pe tigari
Interbrands, cel mai mare distribuitor de produse de larg consum de pe piata, a reusit sa ramana pe crestere anul trecut fata de 2008 datorita scumpirii tigarilor cu circa 30%, divizia de produse de ingrijire a corpului fiind afectata de declinul consumului.
Compania a intermediat anul trecut vanzari de 4,8 miliarde de lei (1,13 mld. euro), in crestere cu 12% fata de valoarea raportata pe 2008, cea mai mare divizie a sa fiind distributia tigaretelor din portofoliul British American Tobacco.
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro