Cel mai mare distribuitor de bunuri de larg consum, Interbrands, mai creste doar pe tigari

Postat la 12 ianuarie 2010 197 afişări

Interbrands, cel mai mare distribuitor de produse de larg consum de pe piata, a reusit sa ramana pe crestere anul trecut fata de 2008 datorita scumpirii tigarilor cu circa 30%, divizia de produse de ingrijire a corpului fiind afectata de declinul consumului.

Compania a intermediat anul trecut vanzari de 4,8 miliarde de lei (1,13 mld. euro), in crestere cu 12% fata de valoarea raportata pe 2008, cea mai mare divizie a sa fiind distributia tigaretelor din portofoliul British American Tobacco.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Știu pe ce lume trăiesc

Ești de acord ca, prin lege, să se înființeze funcția publică Avocatul Copilului?

Sunt de acord cu termenii si conditiile

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
Interbrands,
tigari,
distributie,
/actualitate/afaceri/cel-mai-mare-distribuitor-de-bunuri-de-larg-consum-interbrands-mai-creste-doar-pe-tigari-5315644
5315644
comments powered by Disqus
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori