Cine este femeia care vinde unele dintre cele mai scumpe locuinţe din Capitală?
Cifră de afaceri consolidată (2023): 1,5 mld. lei
Profit net (2023): 443,2 mil. lei
Număr de angajaţi: 121
Biografie:
Beatrice Dumitraşcu este unul dintre profesioniştii cu cea mai vastă experienţă de pe piaţa de real estate din România. Backgroundul său include nume importante din domeniu, iar în prezent este asociat cu cel mai activ şi puternic dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidenţiale, mixte şi de birouri, One United Properties. Cu o carieră de peste 20 de ani în vânzări şi marketing, Beatrice şi-a dedicat ultimii 18 ani industriei imobiliare, devenind un nume reper în rândul specialiştilor din domeniu. În 2013 s-a alăturat companiei One United Properties, mai întâi ca manager de vânzări, iar în prezent fiind CEO Residential Division.
► Cu 20 de ani în urmă, visul meu era să construiesc o carieră în marketing şi comunicare. Îmi doream să explorez lumea fascinantă a strategiilor de promovare şi a relaţiilor publice şi nu mă vedeam niciodată ca un simplu „vânzător”. Am fost ferm convinsă că acest domeniu implică mult mai mult decât persuadarea oamenilor să cumpere un produs sau un serviciu. Am avut încredere că pot aduce contribuţii valoroase şi creativitate în acest domeniu. Astăzi, sunt sigură că succesul meu se datorează şi pregătirii mele în zona comunicării. Am învăţat că vânzările merg mână în mână cu marketingul. Este o combinaţie între a şti cum să creezi un mesaj puternic şi cum să-l transmiţi eficient pentru a influenţa deciziile de cumpărare ale clienţilor.
► Este adevărat că uneori există diferenţe semnificative între teorie şi practică, mai ales în domenii precum marketingul şi comunicarea. Experienţa pe teren poate oferi învăţăminte nepreţuite, care nu sunt întotdeauna acoperite în cadrul academic. Este important să fii deschis la învăţarea continuă şi să fii pregătit să te adaptezi şi să îţi ajustezi abilităţile în funcţie de cerinţele şi schimbările din industrie.
► Previziuni precise despre cum se va schimba lumea în următorii 20 de ani sunt greu de făcut, deoarece viitorul este influenţat de o multitudine de factori interconectaţi, inclusiv progresele tehnologice, schimbările sociale, evoluţiile politice şi economice şi impactul schimbărilor climatice. Cu toate acestea, există câteva tendinţe şi direcţii generale care ar putea să-şi facă simţită prezenţa în următoarele două decenii, cum ar fi: avansarea tehnologică accelerată, schimbări climatice şi creşterea importanţei practicilor sustenabile, schimbări demografice şi migraţie, precum şi impactul acestora în economie, procesul muncii, sănătate şi medicină. La rândul său, sectorul imobiliar nu face excepţie de la influenţa acestor factori. Eu şi echipa mea privim cu optimism piaţa locală, cel puţin în următorii ani, pentru că vedem aici potenţial de dezvoltare, sunt încă foarte multe lucruri care pot fi făcute pentru Bucureşti.
Profilul lui Beatrice Dumitraşcu a apărut în anuarul 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, EDIŢIA 2024.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro