Cine este omul care a construit liderul pieţei locale de curierat. Totul a început într-un apartament cu două camere şi nişte Dacii
100 Cei mai admiraţi CEO din România - 10. Adrian Mihai, CEO şi cofondator, FAN Courier: Nu crede că ştii totul, tot timpul ai de învăţat şi tot timpul ai de trecut peste anumite obstacole şi ai nevoie să te pregăteşti pentru acestea
Adrian Mihai are deja o poveste bine cunoscută în mediul de afaceri românesc - în 1998 a pus bazele companiei FAN Courier alături de fratele său, Neculai Mihai, şi de prietenul lor, Felix Pătrăşcanu, pornind la drum cu un apartament de două camere, nişte Dacii şi 200 de milioane de lei vechi. În prezent, schimbă două pălării când vine vorba de FAN Courier, liderul pieţei locale de curierat, un business cu venituri de peste 1,1 miliarde de lei: „Am două pălării, pe cea de acţionar şi pe cea de CEO, şi mi-e foarte greu să ştiu ce pălărie am pe cap.
De multe ori colegii mei îmi spun: «Cred că sunteţi cu pălăria de acţionar. Avem nevoie de banii aceştia pentru investiţii. Transformaţi-vă în CEO».” Este de părere că, pentru un manager, nu neapărat pentru un CEO, există trei lucruri după care să se ghideze: smartness, hunger şi humbleness. „Smart cu empatie, relaţionare; hunger - cu dorinţa de a mişca lucrurile, de a construi, şi humble - smerit, adică să nu creadă că este buricul pământului. Nu crede că ştii totul, tot timpul ai de învăţat şi tot timpul ai de trecut peste anumite obstacole şi ai nevoie să te pregăteşti pentru acestea. Cred că acestea sunt calităţi esenţiale pentru orice manager, nu neapărat pentru un CEO.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro