Cum pot magazinele online din România să-şi crească vânzările cu mii de euro pe lună
Dacă un magazin online are lunar 200.000 vizite, o rată de conversie de 0,7% şi o valoare medie a comenzii de 400 lei, atunci magazinul respectiv generează un volum lunar de vânzări de 560.000 lei. Prin serviciile de optimizare a site-ului, rata de conversie a acestui magazin poate creşte de la 0,7% la 0,8%, caz în care, păstrând aceiaşi parametri, vânzările ar creşte cu 80.000 lei.
„Consider că un om de business trebuie să-şi înţeleagă foarte bine audienţa căreia i se adresează. În plus, aceste metode ajută la validarea ideilor de business fără investiţii iniţiale majore. De exemplu, dacă cineva are o idee de a crea o aplicaţie pentru dispozitive mobile, acum poate să valideze ideea prin diverse metode: să intervieveze persoane diferite din audienţa ei, să dezvolte un prototip pe care să îl testeze şi să se asigure că şi-a înţeles publicul ţintă. La fiecare dintre etape cunoaşte mai mult şi mai mult audienţa şi îşi validează sau invalidează anumite ipoteze. “, a declarat Eugen Potlog, fondator al UX Studio.
Compania lui Potlog oferă servicii de optimizare de site, optimizare a ratei de conversie şi optimizarea experienţei utilizării a site-ului.
Vânzările din comerţul online în România sunt aşteptate să ajungă la 2,5 miliarde de euro în 2017. Comerţul online din România a înregistrat în 2016 cea mai mare creştere din Europa, de 38%, mai mult decât dublu faţă de media europeană, de 15%, anunţă Asociaţia Română a Magazinelor Online din România (ARMO), citând rezultatele Raportului european privind comerţul electronic publicat recent de organizaţia Ecommerce Europe.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro