Cum vor schimba suedezii de la H&M fata retailului de moda?
Suedezii vor deschide magazine in toate centrele comerciale importante din tara si vor oferi, dincolo de sutele de locuri de munca create, o noua dimensiune a retailului de moda. Cat succes va avea H&M?
Gigantul suedez H&M (Hennes & Mauritz) este al treilea cel mai mare retailer de imbracaminte din lume dupa Gap si Inditex. Asteptat in Romania inca de acum cinci ani, retailerul si-a anuntat intrarea pe piata locala anul trecut. In acest an, H&M urmeaza sa deschida incepand cu lunile martie-aprilie primele sase magazine. Romania este deja asezata pe harta suedezilor de pe site-ul unde exista o sectiune in limba romana. Tot acolo este mentionat ca magazinele se vor deschide in curand, mai exact in primavara. H&M va deschide magazine in AFI Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Plaza Romania, Bucuresti Mall, cele doua magazine Unirea Shopping Center din Bucuresti si Brasov, Iulius Mall din Timisoara si Cluj si in zona comerciala a proiectului Palas din Iasi.
Venirea suedezilor ar putea avea un impact important asupra preturilor practicate de retailerii din Romania, considera analistii locali: "Impactul unui lant de magazine de fast-fashion care practica preturi mici si sunt foarte asteptate de romani ar putea aduce o schimbare in peisajul retailului de fashion local, criticat intens in ultimii ani ca practica preturi mai mari decat in Europa de Vest".
Zara isi asteapta rivalii. Pe cine pune in pericol venirea H&M?Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro