Hi5: Cea mai populara retea sociala din Romania
Dintre cei 44% de utilizatori de internet din mediul urban, care declara ca sunt membri ai unei retele sociale, mai mult de o treime (36%) utilizeaza Hi5. Aceasta este urmata de Facebook cu 16%, si la distanta Flixter (6%), LinkedIn (2%) si Twitter (2%), potrivit unui studiu realizat in luna noiembrie a acestui an de catre compania de cercetare de piata Mercury Research.
Tinerii internauti intre 18 si 24 de ani sunt cei mai activi, atat ca apartenenta la retele sociale cat si ca frecventa de accesare a conturilor personale. Doar 20% dintre tinerii intre 18 si 24 de ani nu au cont in cel putin una dintre retelele sociale, la polul opus aflandu-se persoanele peste 45 de ani, 80% dintre acestea nu apartin nici unei comunitati.
Spre deosebire de membrii altor retele sociale, membrii Hi5 au o deschidere mai mare catre noi prieteni sau grupuri, numarul mediu de prieteni in retea fiind de peste 140, iar 17% apartin unui grup din aceasta retea.
Ca frecventa de accesare, peste jumatate dintre membrii HI5 si Facebook isi acceseaza contul personal de cel putin o data pe saptamana, din nou tinerii fiind cei mai prezenti. Spre exemplu, 70% dintre membrii HI5 cu varsta intre 18 si 24 de ani se conecteaza de cel putin 1 data pe saptamana, spre deosebire de o treime dintre persoanele intre 25 si 34 de ani care se conecteaza cu aceeasi frecventa. O situatie asemanatoare se intalneste si la Facebook, unde 74% dintre tinerii intre 18 si 24 de ani isi acceseaza contul de cel putin o data pe saptamana, spre deosebire de 45% intre 25 si 34 de ani.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro