Imprimarea de tricouri, o afacere profitabilă. "La un tricou imprimat se poate obţine un profit de 6-7 euro", Cornel Pauna, managing partner Dacora Print
Tricourile personalizate sunt o modalitate de exprimare a individualităţii unei persoane, dar şi o metodă prin care cei pasionaţi de design pot începe o afacere. Imprimarea şi vinderea tricourilor este o afacere bănoasă potrivit lui Cornel Pauna, managing partner Dacora Print, care susţine că un antreprenor care se ocupă cu asta poate avea un profit de 6-7 euro per tricou imprimat.
"Din ce în ce mai mulţi tineri care încep acest business. Există companii de personalizare tricouri, designeri, cafenele care fac asta. Piaţa este într-o creştere mare şi datorită acestor tipuri de imprinate deoarece sunt facil de utilizat şi de achiziţionat", spune Pauna, în cadrul evenimentului de lansare a imprimante Epson SureColor SC-F2100, la evenimentul Romanian Design Week.
„Am preţuit întotdeauna industriile creative şi una dintre pasiunile noastre este să putem da viaţă ideilor originale cu ajutorul tehnologiei. Tocmai de aceea, ne bucurăm să le putem oferi designerilor din România noul model de imprimantă pentru tricouri, care este 100% optimizat, oferind o imprimare de o calitate superioară, timp redus de realizare, totul la costuri de exploatare reduse. Această soluţie completă este alegerea ideală atât pentru businessurile mici şi medii ce oferă servicii de printare pe textile, cât şi pentru designerii de modă deja consacraţi sau la început de drum”, a declarat Simona Decuseară, Sales & Marketing Manager Epson România şi Bulgaria.
Cornel Pauna exemplifică faptul că până nu demult se realizau imprimeu cu ajutorul unor folii de transfer care "acea folie este plasticoasă şi transpiri, nu este foarte ecologică, se duce destul de uşor la spălat".
Tot el susţine că tipărirea tricourilor cu cerneală pigment care incorporeaza un adeziv ajută imaginea sa adere pe tricou. O rezistenţă mai mare a imaginilor pe tricou.
"O astfel de imprimantă ca Epson SureColor SC-F2100 costă 12-13 mii de euro. Costurile de imprimare sunt foarte bune, iar la un tricou se poate obţine un profit de 6-7 euro. Dacă tipăreşti 1000 de tricouri pe lună atunci profitul brut ajunge la 6000 de euro, iar plata unui asemenea echipament se poate face în 5 ani la o rată de 400 de euro ceea ce înseamnă că vei avea bani să-ţi acoperi şi alte costuri de operare, pierderi", este de părere Cornel Pauna.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro