Oana Lungu, Kaufland România: Învăţarea este un proces continuu, iar curiozitatea în business susţine acest proces; te ajută să ai viziune, să o expui în rândul echipelor, iar, la final, oamenii să te urmeze
Cifră de afaceri (2020): 12.92 mld. lei
Număr de angajaţi: >15.000
CARTE DE VIZITĂ
• A studiat arhitectura, dar a profesat în domeniu doar câţiva ani;
• A intrat apoi în retail şi, din 2004, face parte din echipa Kaufland România, unde iniţial a ocupat poziţia de achizitor de alimente de bază şi conserve;
• În 2009 a schimbat domeniul de responsabilitate şi a preluat poziţia de director de achiziţii în departamentul de produse proaspete.
Fiecare zi în cadrul profesional este altfel, iar acest «altfel» devine sursă de motivaţie pentru mine. Învăţarea este un proces continuu, iar curiozitatea în business susţine acest proces; te ajută să ai viziune, să o expui în rândul echipelor, iar, la final, oamenii să te urmeze.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro