Oana Nuţă, East Balkans Marketing Manager Snacks, PepsiCo: Ce m-a motivat încă de la începutul carierei a fost să am un impact pozitiv asupra celor din jur, fie că vorbim despre consumatori sau propria mea echipă
Număr de angajaţi: >1.800
CARTE DE VIZITĂ
• Oana Nuţă este un specialist în marketing cu mai mult de 11 ani de experienţă în Brand Management, Digital Marketing, strategie de brand, dezvoltate în colaborările precedente cu branduri de top din FMCG şi branduri de tutun, în roluri locale;
• Experienţele sale profesionale cele mai recente sunt în rolul de Group Brand Manager Winston la JTI şi Senior Brand Manager Sparkling Soft Drinks la Coca Cola;
• Ea deţine o diplomă de master în marketing online obţinută la Academia de Studii Economice din Bucureşti şi o diplomă de licenţă de la SNSPA, cu specializarea comunicare şi relaţii publice.
Ce m-a motivat încă de la începutul carierei a fost să am un impact pozitiv asupra celor din jur, fie că vorbim despre consumatori sau propria mea echipă. Evoluţia a venit ca o consecinţă firească a acestui scop, din dorinţa de a găsi constant moduri noi şi relevante de a-i bucura pe cei ce ne consumă produsele. În egală măsură, discuţiile şi interacţiunea cu echipa mea mă inspiră (şi mă provoacă) să fiu în fiecare zi cea mai bună versiune a mea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro