Pleon Graffiti are un nou PR Director
Pleon Graffiti, divizia de relatii publice a agentiei Graffiti BBDO, va fi condusa din aceasta luna de Mircea Tomescu, in calitate de PR Director
Mircea Tomescu o inlocuieste pe Liliana Serban care a fost PR Director al Pleon Graffiti intre 2005 si ianuarie 2008.
Pleon Graffiti este afiliata din ianuarie 2006 la Pleon, cea mai mare retea europeana de relatii publice, parte din reteaua Brodeur/Pleon Worldwide si parte a grupului de comunicare Omnicom.t
Printre clientii agentiei se numara Pepsi, Automobile Dacia, Renault Nissan, Allianz-Tiriac Pensii Private, Henkel, Wrigley, Scandia Sibiu, Schlumberger, Egger, Chronolik.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro