Povestea cofondatoarei unuia dintre cele mai cunoscute şi aprecialte branduri de lactate de specialitate, o afacere 100% românească

Postat la 10 septembrie 2024 9284 afişări

Povestea cofondatoarei unuia dintre cele mai cunoscute şi aprecialte branduri de lactate de specialitate, o afacere 100% românească

100 Cele mai puternice femei din business. Mădălina Cocan, Cofondatoare, Lăptăria cu Caimac (Agroserv Măriuţa)

Cifră de afaceri (2023): + 80 mil. lei

Număr de angajaţi: 221


Biografie: Mădălina Cocan este cofondatoare Lăptăriei cu Caimac, brandul de lactate de specialitate 100% româneşti, naturale şi integrale. Ea şi-a început cariera în marketing în 2008, iar în noiembrie 2017 s-a alăturat echipei în cadrul căreia activează şi în prezent.


► Am ştiut dintotdeauna că îmi doresc o carieră şi că acest aspect este esenţial pentru mine. Am vrut să fac marketing, asta am studiat şi asta îmi place cel mai mult să fac şi acum. M-am orientat către acest domeniu pentru că are legătură directă cu businessul şi generează valoare reală, având impact asupra managementului portofoliului, dezvoltării de produse noi şi strategiei companiei. În prezent, activitatea mea are o componentă mai mare în zona de management general decât mi-aş dori, dar cred că există loc pentru rafinare şi îmbunătăţire şi lucrez în direcţia asta.

► Am trecut printr-o schimbare semnificativă, trecând de la angajat la angajator. Nu am planificat acest lucru, nu a fost uşor şi încă nu este, dar încerc să accept situaţia ca atare. Cu toate acestea, jobul meu, în esenţă, reflectă ceea ce mi-am imaginat. Sigur că acum fac probabil doar 40% jobul dorit şi 60% alte multe activităţi, dar sper să întorc proporţia în 2025.

► În privinţa următorilor 20 de ani, mă aştept ca oamenii să devină din ce în ce mai exigenţi în privinţa alimentaţiei lor. Cred că Lăptăria cu Caimac are un rol important în educarea şi schimbarea paradigmelor din piaţa de lactate, prin transparenţă, asumare şi diferenţiere. Ne vom menţine pe acest drum şi sper ca în decurs de 20 de ani Lăptăria să devină un punct de referinţă în industrie în ceea ce priveşte calitatea produselor, consistenţa şi inovaţia. Sunt convinsă că modificările în obiceiurile de consum, precum apariţia produselor vegane ca alternativă la lactatele clasice, reprezintă tendinţe pe termen lung sau chiar permanente, dar, în egală măsură, cred că şi pentru consumul de lactate clasice există loc de creştere în România, raportându-ne la consumul per capita.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.