Povestea unei românce care a intrat în afaceri la doar 16 ani şi care până la 18 ani avea deja 100.000 de euro. Acum ea are o afacere care face milioane de euro
Cătălina Trupşor, Color Smart Distribution: Vreau să cresc o companie sănătoasă, să învăţ din greşeli, să construiesc o echipă care ştie exact ce are de făcut, flexibilă şi performantă, formată din oameni care muncesc mai inteligent, nu mai mult
Cifră de afaceri (2021): 2,65 mil. euro
Profit (2021): 320.000 de euro
Număr de angajaţi: 19
CARTE DE VIZITĂ
• A intrat în antreprenoriat devreme, atât ca vârstă, la 16 ani, cât şi ca moment istoric în dezvoltarea businessului din România – la mijlocul anilor ’90 –, într-o vreme în care simţea că plutesc în aer oportunităţi extraordinare şi că dacă nu acţionează imediat pierde trenuri ce nu se vor mai întoarce niciodată;
• A reuşit să strângă 100.000 de dolari până la 18 ani dintr-un mic business cu produse de lux;
• Povesteşte că a visat apoi la un business mai complex, a evaluat ce-i făcea pe oamenii din jurul său să se plângă şi a decis că vrea o afacere cu amenajări interioare şi exterioare. Aşa a reuşit să aducă, în premieră, brandul de vopseluri premium Benjamin Moore în România, în anul 2005, acest prim import fiind baza pe care s-a clădit actuala companie.
Vreau să transform imposibilul în realitate, să scot, aparent din joben, soluţii funcţionale în situaţii disperate, să cresc o companie sănătoasă, să învăţ din greşeli, să construiesc o echipă care ştie exact ce are de făcut, flexibilăşi performantă, formată din oameni care muncesc mai inteligent, nu mai mult.
Profilul Cătălinei Trupşor a apărut în anuarul 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, EDIŢIA 2022.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro