Povestea unei românce care a reuşit să-şi transforme pasiunea într-un business cu care face milioane de euro. Care au fost primii paşi, deşi la începuturile ei în antreprenoriat nu avea expertiză în domeniul pe care a mizat?
100 Cele mai puternice femei din business. Alina Sudriu, Co-Founder & Owner, Grace Couture Cakes
Cifră de afaceri (2023): 3 mil. euro
Profit net: N/A
Număr de angajaţi: 104
Biografie: Absolventă a Facultăţii de Administrarea Afacerilor în Limba Engleză şi a programului de master Strategic Marketing din cadrul ASE, Alina Sudriu s-a angajat în 2006, imediat după terminarea facultăţii, în cadrul unei companii de produse electronice. După câţiva ani în domeniul consultanţei imobiliare, a simţit nevoia unei noi provocări şi a dat o şansă impulsului antreprenorial pe care îl avea deja de ceva timp mizând pe nişa dulciurilor de lux.
► În urmă cu 20 de ani eram în facultate. Concentrarea mea era pe studii, pentru că pe lângă energia de doer am avut întotdeauna această latură de tocilară. Visam la o carieră de succes în marketing, într-un business de lifestyle şi îmi doream să învăţ de la cei mai buni din domeniu. Mi-ar fi plăcut să am un mentor în acei primi ani de după terminarea Masterului în Strategie de Marketing, dar şi mai apoi, în antreprenoriat.
► Mi-am dat seama destul de repede că simt o chemare pentru antreprenoriat, îmi doream să am un business al meu, pe care să îl văd crescând încă din stadiul de idee. Ce nu s-a schimbat a fost că îmi doream într-adevăr să lucrez într-un domeniu frumos, dar cu siguranţă nu m-aş fi gândit că acesta va fi... cofetăria. Nu era deloc în aria mea de interes. Am făcut trecerea la antreprenoriat atunci când m-am simţit pregătită să risc şi am identificat şi o nişă care în acel moment, în anul 2012, era neacoperită: producţia de torturi şi candy bars personalizate, pentru evenimente private şi corporate, folosind reţete care se încadrează în categoria haute-patisserie şi au un decor spectaculos, impecabil. Cred că înţelegerea importanţei creării unei imagini de brand, încă de la început, şi integrării unei strategii de marketing şi comunicare puternice, au contribuit la succesul Grace Couture Cakes.
► HORECA este şi va rămâne un domeniu dinamic, în care explozia social media ne presează să evoluăm şi să inovăm constant, atât în ceea ce priveşte gama de produse dezvoltate, cât şi al imaginii. Astfel, provocarea este de a rămâne actual şi relevant, păstrând calitatea produselor şi serviciilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro